خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین رویداد اینوتکس با هدف تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه گذاری روی طرح‌ها و استارتاپ‌ها در رشت برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه گیلان جز 6 استانی است که در این رویداد شرکت می کند افزود: در رویداد اینوتکس 130شرکت کننده در قالب 15تیم طرح های حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک را به صورت شفاهی ارائه و باهم به رقابت می پردازند.
علی باستی با بیان اینکه داوران 2تیم را برای شرکت در هشتمین نمایشگاه اینوتکس2019تهران معرفی خواهند کرد تصریح کرد: مرحله نهایی نمایشگاه بین المللی اینوتکس 19 خرداد امسال با حضور 25 کشور در تهران برگزار می شود.
وی افزود: در این دوره به 2تیم برگزیده 2غرفه رایگان برای معرفی و ارائه کسب و کار خود در هشتمین نمایشگاه اینوتکس2019 تهران اهداء می شود.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: در نمایشگاه اینوتکس علاوه بر معرفی فناوری-های روز برای صنایع بزرگ و متوسط، امکان ارتباط مستقیم مشتریان محصولات فناورانه با تولیدکنندگان مهیا شده و سرمایه گذاران با فرصت¬های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا خواهند شد.
هشتمین دوره این نمایشگاه (INOTEX ۲۰۱۹) از روز یکشنبه ۱۹تا چهارشنبه ۲۲خرداد۹۸ در فضایی به مساحت ۹۰۰۰مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه، میزبان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشورها خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید