خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت صندوق از تجهیز و استقرار شتاب ‌دهنده ‌ها خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی‌فر در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت فناوری‌های مالی و فین‌تک در حسابداری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد، با اشاره به دغدغه‌های کارآفرینی در حوزه استارت اپی، گفت: همواره در رویدادهای استارت اپی این نگرانی وجود دارد که اگر فردی سراغ کارآفرینی و ایجاد کسب و کاری رفت، منابع مالی آن را چگونه باید تأمین کند و آیا نهادی از او حمایت خواهد کرد.

وی افزود: من در اینجا از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی به کارآفرینان حوزه استارت اپی قول می‌دهم که منابع مالی مورد نیاز آنها را تأمین خواهیم کرد و آنها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

ملکی فرد در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی برای استقرار شتاب‌دهنده در کشور گفت: ما در صندوق برنامه‌های خوبی را برای حمایت از شتاب دهنده‌ها در سراسر کشور در نظر گرفته‌ایم و به دنبال آن هستیم با هماهنگی با دانشگاه‌ها در کشور، شتاب دهنده‌ها را تجهیز کنیم. افرادی هم که در این حوزه فعالیت می‌کنند نگران فضای استقرار نباشند، ضمن اینکه هم منابع و هم تجهیزات برای ادامه فعالیت آنها از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی تأمین خواهد شد.

ملکی‌فر به مهمترین الزامات کارآفرینی به خصوص در حوزه استارت اپ‌ها اشاره کرد و گفت: بسیاری معتقدند آنچه بیش از همه در دنیای کارآفرینی اهمیت دارد ایده‌ها است، در حالی که حسب تجربه می‌گویم ایده‌ها چندان در این حوزه اهمیت ندارد، بلکه این اجرای خوب است که حائز اهمیت است. کسانی که در چنین فضایی قدم گذاشته‌اند باید وقت و انرژی صرف آن کنند و بدانند که در مسیر سختی قدم گذاشته‌اند که امیدواریم موفقیت‌های آنها را در آینده شاهد باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید