خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارگاه اثر استراتژی های کارآفرینی بر توسعه شرکت های کوچک و متوسط با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) به‌ عنوان شبکه علمی بین‌المللی همکار مرکز تحقیقات و اطلاع ‌رسانی اتاق اسلامی (ICRIC) از 10 اردیبهشت ماه و به مدت دو روز برگزار می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، این کارگاه با هدف گامی در راستای تحقق اهداف پروژه زنجیره شرکت های کوچک و متوسط کشورهای اسلامی و آگاهی رسانی فعالان اقتصادی کشور و علاقمندان حوزه های مربوطه نسبت به مباحث نوین تجاری و اقتصادی و رویکردهای به روز دنیا برگزار می شود.
در این کارگاه موضوعاتی چون ویژگی های کارآفرینی، نقش زنان در کارآفرینی، معرفی خدمات مرکز جوانان کشورهای اسلامی، استفاده از تجربیات سازمان توسعه شرکت های کوچک و متوسط کشور ترکیه، استراتژی های ورود به بازار و جهانی شدن، سیاست و قوانین کشور در حمایت از کسب و کار های کوچک و متوسط، استراتژی های بازگشت و نوآوری و نحوه تامین مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می شود.
در این کارگاه اساتید برجسته مرکز آموزش، تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی (SESRIC)، مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ICRIC )، انجمن جوانان کشورهای اسلامی (ICFY)، سازمان توسعه شرکت های کوچک و متوسط کشور ترکیه (KOSGB) و دانشگاه لایپزیک حضور دارند.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای توسعه و فناوری کشور با توجه به سیاست‌های گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه علم و فناوری، معاونت امور بین‌الملل و به ‌صورت خاص مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی، سلسله اقداماتی را در راستای افزایش شهرت بین‌المللی دانشگاه و همچنین حمایت از توسعه برنامه‌های پژوهش محور و آموزشی اساتید و دانشجویان در راستای گسترش روابط علمی و بین‌المللی دانشگاه در قالب کانون کهربا در نظر گرفته است.
شرکت در این کارگاه رایگان است و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی اعطا می شودهمچنین متقاضیان برای ثبت نام در این کارگاه باید به نشانی الکترونیکی https://bit.ly/2IFutl1 مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید