خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که براثر سیل شغل خود را از دست دادند در مشاغل عمومی و برای بازسازی مناطق سیل‌زده به کارگیری می‌شوند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، عیسی منصوری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گلستان اظهارداشت: مناطق آسیب دیده از سیل به ویژه در استان گلستان در کنار حمایت ها از اقشار آسیب‌پذیر به اشتغال نیاز دارند. دولت نیز برای اینکه دغدغه افرادی که در این مناطق بیکار شده اند برطرف شود، در حال برنامه‌ریزی است.

وی گفت: شاید پرداخت تسهیلات در مناطق سیل زده در همان مرحله نخست چندان در بهبود وضعیت مردم اثرگذار نباشد برای همین پیشنهاد دادیم در کنار کمک‌های بلاعوض، بیکار شدگان در مناطق سیل‌زده در مشاغل عمومی در احیاء اراضی، اصلاح راه‌ها، ایجاد سیل‌بند و لایروبی به کار گرفته شوند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینک: در این طرح به مدت 100 روز بیکارشدگان مناطق سیل زده با حداقل دستمزد در مشاغل عمومی به کار گرفته می شوند، خاطرنشان کرد:  هدف از اجرای این طرح پیشگیری از مهاجرت از مناطق سیل زده به ویژه از روستاها به شهرها است.

وی اعلام کرد:  در این طرح حداقل هزار و حداکثر 4 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد. همچنین برای اجرای این طرح در شرایط حداکثری 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است در شرایطی که برای پرداخت بیمه بیکاری 2 هزار نفر، 21 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید