خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برنامه «حرف حساب» شبکه یک با راه اندازی جشنواره کارآفرینی فرصتی برای حضور صاحبان ایده و حمایت مالی از آنان را فراهم می کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، علی ملکی تهیه کننده برنامه «حرف حساب» شبکه یک سیما درباره ایده جشنواره کارآفرینی که قرار است در این برنامه راه اندازی شود، توضیح داد: ایده این جشنواره در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک مطرح و پخته شد.

وی افزود: در واقع هدف ما حمایت از کسب و کار بوده است، یعنی افرادی را که تصمیم به راه اندازی کسب و کار دارند ولی به دلیل نداشتن سرمایه موفق نشده اند، به برنامه جشنواره کارآفرینی دعوت می کنیم تا بتوانند حامی مالی پیدا کنند.

ملکی همچنین درباره نحوه شرکت افراد در این جشنواره تصریح کرد: افراد ابتدا ایده هایشان را به صورت ویدئوهایی برای برنامه ارسال و کارشناسان کسب و کار برنامه، آنها را بازبینی می کنند. ایده هایی شرایط حضور در برنامه را پیدا می کند که پس از تایید تیم کارشناسی قابل ارائه باشد.

تهیه کننده «حرف حساب» بیان کرد: این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مذاکرات ما با صندوق کارآفرینی امید برای افزایش سقف حمایت های مالی در جریان است.

این تهیه کننده تلویزیون با اشاره به برگزاری مرحله نخست این جشنواره در زمستان ۹۷ ادامه داد: در دوره نخست صندوق کارآفرینی امید وابسته به ریاست جمهوری و بنیاد کرامت رضوی وابسته به آستان قدس دو حامی این جشنواره بودند. کارشناسان صندوق کارآفرینی امید ایده های شرکت کنندگان در جشنواره را از دی ماه تا آخر اسفند ۹۷ بررسی کردند و افرادی که برای دریافت وام واجد شرایط بودند انتخاب شدند، و به صاحبان ۶ کسب و کار چهار میلیارد تومان کمک مالی کردند.

وی در پایان گفت: پرداختن به چنین برنامه هایی در تلویزیون به منزله تشویق رونق داخلی است و این کار باعث می شود افرادی که کسب و کارهای کوچک یا نوپا داشته و با نیاز به سرمایه قصد آغاز کسب و کار دارند، در مسیر فعالیت با مشکلات کمتری مواجه می شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید