خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل ساتکاب از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق با عنوان «رکاب» از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت به مدت سه روز در کارخانه نوآوری زاویه تهران خبر داد

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدولی علاءالدینی" افزود: شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) به منظور رونق تولید و حمایت از تولید کالای مورد نیاز صنعت آب و برق کشور، این مجموعه رویداد‌های استارتاپی را به صورت رقابتی برگزار می‌کند.
وی با برشمردن اهداف برگزاری مجموعه رویداد‌های استارتاپی از سوی این شرکت گفت: شناسایی نیرو‌های جوان و با استعداد کشور برای ساختن صنعت آب و برق نوین، تبدیل ایران به قطب صنعت آب و برق در غرب آسیا و رونق صنعت آب و برق با ایجاد بازار دیجیتال ملی و بین المللی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، حمایت از اشتغال زایی و کسب و کار‌های نوپا، مدیریت مصرف و تقاضای آب و برق، ایجاد شبکه هوشمند آب و برق و مدیریت هوشمند هم بست آب، اقلیم و انرژی را از دیگر اهداف مهم این رویداد عنوان کرد.
رویداد‌های استارتاپی، یک رویداد آموزشی - تجربی سه روزه است که کمک می‌کند تا افراد تشکیل تیم داده و در کنار مربیان متخصص، چگونگی تبدیل ایده به محصول را فرا گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید