خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یک‌هزار و ۸۸۶ طرح‌ اشتغال‌زایی برکت در استان خوزستان را افتتاح کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، در جریان سفر دکتر محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان خوزستان و هم‌زمان با اهدای 10 هزار بسته لوازم خانگی به مردم شریف سیل‌زده‌ی این استان، یک‌هزار و 886 طرح‌ اشتغال‌زایی برکت با حجم سرمایه‌گذاری 1584 میلیارد ریال و با ظرفیت ایجاد 6 هزار فرصت شغلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌های اشتغال‌زایی در قالب مدل اقتصادی اجتماع‌محور سحاب (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال‌زایی برکت) و در روستاهای 32 شهرستان استان خوزستان، از جمله دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه، باوی، خرمشهر، شادگان، هندیجان، شوش، شاوور، اندیمشک، شوشتر، گتوند، ایذه، آغاجاری، رامهرمز، میداوود، امیدیه، بهبهان، کارون و ... ایجاد شده است.   

این تعداد طرح اشتغال‌زایی در رشته‌هایی هم‌چون پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، صنایع دستی، کشاورزی، صنایع دستی، و ... راه‌اندازی شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم‌چنین در سفر خود به استان خوزستان 4 هزار و 237 پروژه‌ی عمرانی بنیاد برکت در استان خوزستان را نیز با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال، افتتاح کرد. این پروژه‌ها شامل ساخت مسکن محرومین، مرکز و کلینیک درمانی، خانه‌ی بهداشت، مدرسه، مرکز فرهنگی مذهبی، کتاب‌خانه، آب‌رسانی، راه‌سازی، بهسازی روستا، و ... می‌شود.

از جمله پروژه‌های عمرانی برکت که در این سفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید، می‌توان به مشارکت در ساخت 4 هزار واحد مسکن برای محرومین، با اعتبار 150 میلیارد ریال اشاره کرد.

در سفر دکتر مخبر به استان خوزستان، هم‌چنین عملیات اجرایی 36 پروژه‌ی عمرانی شامل آب‌رسانی، ساخت بیمارستان، مدرسه و ... با اعتبار 190 میلیارد ریال آغاز شد.

گفتنی است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور محرومیت‌زدایی و توانمند‌سازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته، نهضت ایجاد اشتغال را با رویکرد اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، در کشور ایجاد کرده است و تاکنون 25 هزار فرصت شغلی را در استان خوزستان ایجاد و به بهره‌برداری رسانده است.

هم‌‌چنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت، با هدف محرومیت‌زدایی، مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه‌ی کارآفرینی و اشتغال‌زایی، ایجاد و راه‌اندازی 8400 فرصت شغلی را در استان خوزستان با اعتباری بالغ بر 2980 میلیارد ریال برای سال جاری در دستور کار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید