خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اینکه صنعت ساختمان می تواند چرخ اقتصاد کشور را به گردش درآورد گفت: تقریبا از نظر اقتصاد امروز در کشور صنعتی را نمی توان یافت که مانند صنعت ساختمان کارآفرینی کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا،  مازیار حسینی در نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شیراز افزود: امروز صنعت ساختمان سازی در دنیا در نسل 6 قرار دارد که اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم این صنعت در کشور ما در نسل سه قرار دارد که کم کردن این فاصله، وظیفه مهندسان و نظام مهندسی ساختمان است.
وی، ایمنی و دوام را از ویژگی های یک ساختمان استاندارد دانست و بیان داشت: یک ساختمان استاندارد باید افزون بر ایمنی، باید تامین کننده آرامش و آسایش برای ساکنان آن باشد.
او اظهار داشت: به نظر می رسد که در بحث سازمان نظام مهندسی بیشتر به دنبال مسایل صنفی و حاشیه ای بوده ایم در حالی که وظیفه داریم به مسایل مرتبط با مردم نیز فکر کنیم.
حسینی افزود: امروز کشور ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است، ما درگیر یک تروریسم واقعی که انسانیت، منطق و عقل در آن وجود ندارد هستیم و رسالت ما به عنوان یک جامعه مهندسی که می تواند نقش بسزایی در این شرایط ایفاد کند بسیار سنگین است و ضرورت دارد که گام های موثری برداریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید