خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی مرکز توسعه نوآوری تعاونی خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمدجعفر کبیری در نشست معرفی خدمات و حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه شرکت های تعاونی دانش بنیان و مراسم امضاء تفاهم نامه 3جانبه صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک توسعه تعاون و معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: سال پیش رو سال خاصی برای وزارت تعاون است، سالی است که وزارتخانه از تعاونی ها و بنگاه های خرد، کوچک و متوسط حمایت ویژه خواهد کرد، کمک به این بخش کمک به تاب آوری اقتصاد کشور است، می توانیم از اقتصاد نفتی به سمت اقتصادی که دانش بنیان و فناورانه است حرکت کنیم.
وی بیان کرد: در شرایط فعلی کشور حمایت ا زتعاونی ها و بنگاه های خرد، کوچک و متوسط هزینه کمتری دارد.
کبیری ادامه داد: رویکرد جدید وزارت تعاون پیرامون اشتغال، هدفمند کردن زنجیره ها است. می خواهیم تولید را به سمت بازار محوربودن ببریم، تولید را برای تولید می خواهیم، با راه اندازی مرکز توسعه نوآوری می خواهیم با حضور شرکت ها و تعاونی های بزرگ، اشتغال ایجاد کنیم و با ایجاد خلاقیت در کنار تجربه، این مراکز را توسعه دهیم.

 تعاونی ها یکی از مسیرهای ایجاد و حفظ اشتغال
حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون نیز در این نشست گفت: بانک توسعه تعاون بانک دولتی است که در سال 88 به قصد ارتقا بخش تعاونی ایجا شده است. در این سال ها بانک سعی کرد به فعالان بخش تعاون کمک کند، در 10 سل گذشته 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده ایم.
وی بیان کرد: در 3 سال اخیر بانک رشد خوبی را تجربه کرده و منابع مالی خوبی را جذب کرده است. ما مکلف هستیم 70 درصد گردش مالی در خدمت بخش تعاونی قرار دهیم، اولویت با بخش تعاونی است و باید 30 درصد در سایر فعالیت ها و بنگاه های اقتصادی قرار گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید