خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


قائم مقام وزیر کارخبر داد:

واریز یارانه ۶ میلیون ثروتمند به حساب تولیدکنندگان

قائم مقام وزیر کار با اعلام اینکه تلاش می‌شود تا یارانه ۶ میلیون نفر تا پایان سال حذف و منافع آن به اشتغال و تولید اختصاص یابد، گفت: انتظار می رود تعداد افراد تحت پوشش یارانه کالایی افزایش یابد.به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالحسن فیروزآبادی گفت: وزارت کار با وجود تمام مشکلات اقتصادی ۷۰۰ هزار میلیارد ریال در پروژه عمرانی توسعه ای بنگاه ها مشارکت دارد. در حوزه بنگاه های اقتصادی وابسته به این وزارتخانه که هدایت و مدیریت آنها را بر عهده داریم، سیاست های عدالت محور را اجرا کردیم.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اظهارداشت: مجلس دست ما را باز کرده که حقوق ها را با عدالت بیشتر در ساختارهای خود پیاده کنیم. ایجاد اشتغال مسئولیت این وزارتخانه نیست؛ بلکه وظیفه ای ملی و مربوط به چند وزارتخانه است و همه باید در این زمینه کمک کنند.فیروزآبادی ادامه داد: قصد داریم حوزه رفاه اجتماعی این وزارتخانه را عدالت اجتماعی نامگذاری کنیم، زیرا با این وجود توسعه همراه با عدالت خواهیم داشت. تفاوت توسعه اقتصادی ما با توسعه اقتصادی غربی در عدالت محوری است که درستی این شعار و روش در توسعه اثبات شده است.
وی بیان داشت: یارانه طبقات مستضعف مورد توجه قرار گرفت و سال گذشته در ۴ نوبت کالاهایی به اقشار کم درآمد و نیازمند اختصاص یافت که این سیاست در سال ۹۴ نیز ادامه می یابد. قصد داریم امسال اگر امکان داشته باشد یارانه ۶ میلیون نفر از افراد بی نیاز را قطع کنیم و درآمد ناشی از آن را به ایجاد اشتغال و کمک به تولید اختصاص دهیم.
این مقام مسئول در وزارت کار اظهارامیدواری کرد دامنه کسانی که زیر پوشش یارانه های سبد کالایی قرار می گیرند افزایش یابد. وی توسعه بیمه اجتماعی برای همه ایرانیان را از اهداف این وزارتخانه بیان کرد و گفت: امیدواریم به نقطه ای برسیم که شهروندی نباشد که بیمه نشده و آینده اش تضمین نشده باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید