خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پخش مجموعه مستند «چشم امید» از چند روز گذشته در کنداکتور شبکه سه قرار گرفته است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مجموعه «چشم امید» در مدت پنج دقیقه به معرفی شماری از کارآفرینان جوان در سراسر ایران می‌پردازد و در تلاش است نقش موثری در رونق کسب و کارهای جدید داشته باشد.

برنامه «چشم امید» به سفارش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با مشارکت شبکه ۳ سیما و برنامه سازان جوان محلی و استانی ساخته شده است.

رضا گل محمدی مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران درباره شکل گیری این برنامه بیان کرد: کار تولید این برنامه از زمستان ۱۳۹۷ آغاز شد و دغدغه اصلی آن نیز حمایت از کارآفرینان جوان در همه ایران است، نکته‌ای که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری به عنوان پاراگراف اصلی مطرح شد.

وی ادامه داد: این برنامه به صورت موجز به چگونگی کسب و کارهای نوپا که توسط کارآفرینان زیر ۳۵ سال راه اندازی شده، می‌پردازد. این برنامه دقیقاً نشان می‌دهد که این جوانان کارآفرین، افراد عادی جامعه هستند و برتری خاصی نسبت به بقیه ندارند اما خواستن و توانستن را معنی کرده و ثابت کردند مثل همیشه راه حل گذر از بحران‌ها اعتماد به جوان هاست.

گل محمدی درباره کسب و کارهای معرفی شده در این برنامه توضیح داد: در این برنامه از کسب و کارهای کوچک مثل تهیه ترشی تا استارتاپ های بزرگ مثل پرورش کروکودیل وجود دارد و ایده‌هایی که به طرح اقتصادی موفق بدل شده‌اند، از تنوع بالایی برخوردار است.

«چشم امید» در ۳۱ قسمت تولید شده است و هر روز عصر از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید