خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: کاروان «کارآفرین شو » در تمامی شهرستان های استان بر اساس ظرفیت های منطقه ای راه اندازی می شود.

به گزارش کارآفرین ناب، علیرضا آخوندزاده در حاشیه سمینار کسب و کار روستایی در بوکان در گفت و گو با ایرنا افزود: کاروان کارآفرین شو فرصتی برای تمامی جوانان و جویندگان کار ایجاد می کند تا بتوانند ایده های خود را عملیاتی کرده و مورد حمایت صندوق قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه از کسب و کار جدید و اشتغال نوآورانه با توجه به پتانسیل هر منطقه حمایت می شود، اظهار داشت: در قالب این طرح اعتبار اشتغال پایدار روستایی که به همه استان های کشور اختصاص پیدا می کنند، هدفمند پرداخت و به سوی اشتغال پایدار سوق داده خواهد شد.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی طی سال گذشته در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی جزء پنج استان برتر کشور بود و 30 درصد بیشتر از اعتبارات اختصاص یافته نیز استفاده کرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی با بیان اینکه با اجرای طرح های اشتغال زا در روستاها شاهد کاهش حاشیه نشینی در مناطق شهری خواهیم بود، گفت: با ایجاد ایده های جدید و حمایت از افراد با ایده های نو، اعتبارات به نحو مناسبی استفاده و به سمت و سوی واقعی خود هدایت خواهد شد.
به گزارش ایرنا کاروان کارآفرین شو برای نخستین بار در آذربایجان غربی و با مشارکت فرمانداری بوکان و شرکت های کارآفرینی و اساتید دانشگاه در عرصه کسب و کار در سالن فرهنگ سرای سیمرغ راه اندازی شد.
ماموریت صندوق کار آفرین امید تجهیز سپرده های خُرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب و کارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت های کارآفرینانه، نیازهای منطقه ای، توسعه کسب و کارهای IT محور است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید