خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل ‌های شاهد و ایثارگر از راه‌ اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیادشهید و امور ایثارگران، عادل مهری روز سه شنبه در نخستین نشست تخصصی طرح استارتاپ با اشاره به بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر برای راه‌ اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی افزود:‌ یکی از مهمترین برنامه‌ های دفتر دانش ‌پژوهان و تشکل ‌های شاهد و ایثارگر تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و کارآمد در تراز بین ‌المللی به وسیله آموزش در حوزه‌ های نگرشی، دانشی و مهارتی برای نخبگان شاهد و ایثارگر است.
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به اینکه نخبگان شاهد، پرچمداران جامعه ایثارگری هستند، استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان برای برنامه‌های آینده و ارائه راهکار برای بهبود بهره‌وری در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی را یک ضرورت دانست.
وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه ‌‌های بلندمدت، میان مدت و کوتاه‌ مدت در این راستا اظهار داشت: از برنامه‌ های بلند مدت، بسترسازی مناسب و تاسیس مرکز یا سرای نوآوری و کارآفرینی برای برگزاری برنامه‌ها و پیشبرد اهداف توسط اعضا و نمایندگان استانی و برنامه میان مدت شامل آموزش مهارت و دانش به نمایندگان ستادی و استانی و تقویت مهارت و افزایش توانمندی کارگروه‌های مرکز است.
مهری اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های تخصصی مرکز و دعوت از افراد متخصص و صاحب نظر به‌ منظور سیاستگذاری و نحوه ممیزی طرح ‌هایی که ارائه می‌ شود از جمله برنامه ‌های کوتاه‌مدت در این خصوص است.
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در تعریف استارتاپ اظهار داشت: کلمه استارتاپ را به فارسی به شرکت نوپا ترجمه کرده ‌اند. اگرچه در تعریف استارتاپ بر این مساله تاکیدی وجود ندارد که حتما فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فناوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از این شرکت‌ها در سال‌های اخیر، حول این زمینه‌ ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارتاپ به این موضوع هم اشاره می‌شود که استارتاپ باید در حوزه فناوری‌های نوین فعال باشد البته ما بر اساس ادبیات اصلی مدیریت و نه معنای رواج یافته، هر نوع فعالیت نوپا را استارتاپ در نظر می‌گیریم.
نخستین نشست تخصصی طرح استارتاپ با حضور مسئولان این نهاد، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، عضو هیات علمی دانشگاه شاهد، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و کارآفرینان در سالن جلسات اداره کل دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
در این نشست مقرر شد مرکز یا سرای نوآوری و کارآفرینی با حضور ایثارگران نخبه ایجاد شود و در تعامل و ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید