خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، از تشکیل انجمن جوانان کارآفرین کرمانشاه، در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، کیوان کاشفی از تشکیل انجمن جوانان کارآفرین کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مجوز تأسیس این انجمن از مراجع مربوطه اخذ شده و به زودی اولین مجمع عمومی آن جهت تایید اساسنامه و تعیین هیات رئیسه تشکیل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت: با توجه به اینکه این تشکل در سطح ملی نیز تشکیل خواهد شد تلاش داریم انجمن استان به زودی تاسیس شود تا امکان حضور نمایندگانی از استان در تشکل ملی جوانان کارآفرین داشته باشیم.

کاشفی شرایط عضویت در این تشکل را داشتن حداکثر ۳۸ سال و مدارک مثبته و تایید اتاق مبنی بر کارآفرین بودن متقاضیان و همچنین داشتن کارت بازرگانی اعلام کرد.

وی از عضویت واحد های دانش بنیان و استارتاپی با شرایط ویژه در این انجمن یاد کرد و گفت: در اساسنامه ترکیب هیات رئیسه به شکلی دیده شده که امکان حضور بانوان کارآفرین نیز وجود داشته باشد. همچنین ذیل این انجمن کمیته های مختلفی دیده شده که ضمن متناظر بودن با کمیسیون‌های تخصصی اتاق امکان حضور در کارگروه های مربوطه را خواهند داشت.

رئیس اتاق کرمانشاه گفت: تاکنون در ۴ استان این انجمن تاسیس شده و کرمانشاه پنجمین استانی است که موافقت تشکیل را از اتاق ایران دریافت کرده است.

وی تشکیل این انجمن را برابر ماده ۵ قانون بهبود فضای کسب و کار کشور دانست و خاطرنشان کرد: با ثبت قانونی این انجمن توسط اتاق ایران جایگاه حقوقی محکمی برای فعالیت آن در نظر گرفته خواهد شد.

کاشفی در پایان اظهار امیدواری کرد که تشکیل این تشکل کمک شایانی به رشد و بالندگی نسل جدیدی از کارآفرینان که سرمایه‌های اصلی اقتصادی استان هستند، بنماید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید