خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون سیمای مرکز کردستان گفت: ۹ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه در حوزه رونق تولید در شبکه استانی کردستان ساخته شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، مجاهد بنی‌عامریان شنبه شب در نود و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز استان متناسب با شعار سال با عنوان رونق تولید اقدام به تشکیل کارگروهی کرد و ویژه برنامه‌هایی را برای تحقق این شعار تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول اقدام به آنالیز صحبت‌های مقام معظم رهبری کردیم، افزود: ایجاد ۶ هزار دقیقه برنامه در حوزه صدا، ایجاد سه هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه در حوزه سیما و اجرای ۱۱۰ دقیقه خبر با موضوع رونق تولید در استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۹ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه در صدا و سیمای استان در حوزه رونق تولید ساخته شده است، گفت: در حوزه فضای مجازی نیز به صورت مکتوب و طراحی پوستر فعالیت‌هایی با موضوع شعار سال انجام شده است.

معاون سیمای مرکز کردستان اعلام کرد: برگزاری نشست‌ها و ویژه برنامه‌هایی با حضور مسوولان و کارشناسان با موضوعات قاچاق کالا، استفاده از کالای ایرانی و توجه به مقوله کارآفرینی از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان است.

بنی‌عامریان همچنین از تولید مستندی با عنوان روزهای زندگی از کارآفرینی بانوان استان خبر داد و گفت: این مستند امسال رونمایی می‌شود و سعی بر این است در خردادماه جاری به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: همچنین بعد از ماه مبارک رمضان کارگروه‌هایی با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان اقتصادی این حوزه در راستای بررسی موانع تولید به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های صدا و سیمای استان انجام می‌گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید