خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کسب و کار‌های نوپا و استارت آپ ‌های بومی استان فارس حمایت می‌شوند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس در جلسه‌ با نمایندگان استارت آپ‌های استان گفت: دولت برای حمایت از کسب و کارهای نوپا طرح نوآفرین را تصویب کرده است.
مهرداد سهرابی با بیان اینکه با اجرای این طرح، مشکلات بیمه، مالیات و جذب سرمایه‌گذاری برای استارت‌آپ‌هایی که در مراحل اولیه رشد هستند، رفع خواهند شد، افزود: طرح نوآفرین با نام سند توسعه اقتصاد دیجیتالی باهدف تشویق و حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به تصویب هیات دولت رسید.
وی با اشاره به ویژگی‌های شرکت‌های تحت پوشش طرح نوآفرین، تصریح کرد: عمر شرکت‌های تحت پوشش طرح نوآفرین باید کمتر از سه سال و سرمایه و درآمد آن محدود باشد و سود شرکت بین افراد تقسیم نشود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ شرکت، واحد فناور و شرکت‌های نوپا یا استارت آپ تایید صلاحیت شده در این استان افزود: این مشاغل توانسته اند با سرمایه گذاری‌های اندک، فرصت‌های شغلی قابل توجهی را برای افراد مختلف به ویژه دانش آموختگان ایجاد کنند.
سهرابی افزود: جز با هم افزایی و تکمیل زنجیره ارزش اکوسیستم استارت آپی استان، کسب و کار‌های بومی استان رشد نخواهد کرد.
وی، خواستار تعیین نقش و وظایف بازیگران تاثیرگذار در اکوسیستم استارت آپی استان برای ساختارمند کردن زیست بوم کارآفرینی در استان شد و اظهارداشت: برای تقویت اکوسیستم کارآفرینی باید نقشه راه مشخص باشد و نبود بانک اطلاعاتی به روز در حوزه شرکت‌ها با بیس ارتباطات و فناوری اطلاعات تهدید مهمی برای برنامه ریزی بلند مدت است.
سهرابی، یکی از مهمترین دغدغه‌های مطرح شده توسط استارت آپ‌ها در این جلسه را موضوع آموزش و مشاوره‌های تخصصی برای ادامه راه استارت آپ‌های جوان اعلام و ابراز امیدواری کرد که با راه حل‌های ارائه شده در این جلسه این مشکل به زودی برطرف شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید