خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تفاهم ‏نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید با دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با هدف حمایت از تولید و توسعه کسب و کار منعقد شد.

 به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری بسیج، یعقوب پوراسد صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در ارومیه ترتیب یافت، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حمایت از تولید و توسعه کسب و کار استفاده شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها برای رفع مشکل بیکاری را مهارت‌افزایی در جامعه و بین نسل جوان عنوان کرد و ادامه داد: لازمه ورود به بازار کار این است که هر جوان از چندین مهارت برخوردار باشد که دانشگاه فنی و حرفه‌ای این امکان را فراهم کرده است.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با بیان اینکه در قالب این تفاهم‌نامه، 11 طرح دانشجویی ایده های خود را برای پردازش، تیم‌سازی و جذب سرمایه گذار و حمایت مالی محک می‌کنند، برای موفقیت‌آمیز بودن نتایج این تفاهم نامه ابرازامیدواری کرد.

آخوندزاده با اشاره به تفاهم نامه فی مابین صندوق و دانشگاه، گفت: این سری اقدامات برای دانشجویانی که از تجربه و توان کاری و ایده های بالا برخوردار هستند، مفید است چراکه می‌توانند ایده های خود را به مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار ارائه داده و با حمایت های صندوق کارآفرینی امید و امکانات موجود، کسب و کار خود را به مرحله اجرا و تولید برسانند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به امکانات و توانمندی های فنی بالای مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، حمایت کامل مالی این مجموعه را در مورد طرح‌ها و ایده های مطرح شده اعلام کرد.

در این رویداد به سه طرح برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شده و طرح های برتر برای بررسی بیشتر به کمیته طرح ایده ها ارجاع شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید