خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جشنواره کارآفرینان برتر در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با هدف شناسایی کارآفرینان برتر و معرفی به‌عنوان الگوهای برتر جامعه برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب، حفیظ‌الله فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از آغاز فراخوان جشنواره کارآفرینان برتر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام جهت شرکت در این جشنواره از هشتم خرداد آغاز و تا سی و یکم تیرماه ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جشنواره کارآفرینان برتر در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره با هدف شناسایی کارآفرینان برتر در سراسر کشور و معرفی به‌عنوان الگوهای برتر جامعه به آحاد مردم به‌خصوص جوانان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کسانی در جشنواره کارآفرینان برتر انتخاب می‌شوند که توانسته باشد تحول عظیمی در حوزه کاری خود ایجاد کنند، افزود: الگوسازی از این افراد توانمند می‌تواند فضای تعامل، شور و نشاط، رقابت و مشارکت را در فضای کسب و کار ایجاد و فرهنگ کار و کارآفرینی را تقویت کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید