خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری در حالی برگزار شد که معاون رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اعلام کرد برای آمدن به این نمایشگاه باید شلوار جین می‌پوشیدیم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، نمایشگاه بین‌المللی تهران این روزها محل حضور نسل جدید کارآفرینان است، جوانان ایرانی این روزها در نمایشگاه فناوری و نوآوری گرد هم آمدند و محصولاتی را ارائه دادند که حتی معاون رئیس جمهور با دیدن‌شان به وجد می‌آید و می‌خواهد همپا و هم‌سن آنان باشد.

هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس) از روز گذشته در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد، این نمایشگاه با هدف افزایش تعامل بین سرمایه‌گذاران و استارت آپ‌ها برگزار شده که تا 22 خرداد ماه نیز ادامه دارد.

نمایشگاه اینوتکس با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» میزبان بیش از 400 استارت آپ است.

 

هیجان نمایشگاه معاون رئیس جمهور را به اشتیاق جوانی انداخت

شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور فعال و باهیجانی را به نمایش گذاشتند به طوری که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در این نمایشگاه باید شلوار جین می‌پوشیدیم چرا که همه جوان هستند و یک اکوسیستم استارت آپی را با همدلی جوانی در کنار هم ایجاد کرده‌اند.

ستاری با بیان اینکه استارت‌آپ‌ها وارد عمل شدند و بخش سنتی را از مسیر خارج می‌کنند، گفت: بازار سنتی باید بداند که راهی جز سرمایه‌گذاری روی جوانان ندارد و در کنار یکدیگر می‌توانند با اقتصاد سنتی مبارزه کنند.

 

محصولات متنوعی که از فکر جوانان ایرانی نشأت گرفته است

در نمایشگاه اینوتکس اپلیکیشن ثبت اطلاعات سلامتی ارائه شد که افراد می‌توانستند از طریق این اپلیکشن اطلاعات سلامتی خود نظیر فشار خون، وزن و قند خون خود را اندازه بگیرند، همچنین نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

کرم‌ها و پمادهای درمان برخی بیماری‌ها مانند زخم بستر یا زخم پای دیابتی از دیگر محصولات دانش‌‌بنیان ارائه شده در این نمایشگاه بود.

همچنین خدمات آزمایشگاهی و مشاوره در زمینه آنالیز و تحقیقات و فرمولاسیون در این نمایشگاه ارائه شد.

یک شرکت دانش‌بنیان نیز اپلیکیشن ارائه آنلاین پارکینگ‌ها را به نمایشگاه آورده بود تا رانندگان بدون استرس بتوانند برای پارک خودروی خود اقدام کنند.

شبیه‌سازی‌هایی نیز در این نمایشگاه ارائه شده بود، بازدید کنندگان از این نمایشگاه می‌توانستند از شبیه‌سازی‌های فوتبال و رالی استفاده کنند.

فروشگاه‌های اینترنتی نیز اپلیکیشن‌های خود را به این نمایشگاه آوردند تا بازدید کنندگان با نصب این اپلیکشین‌ها به راحتی بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

محلی نیز برای تبادل اطلاعات و مذاکره شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعتی‌ها تعبیه شده بود که نمایندگان شرکت‌ها و صنایع در کنار یکدیگر به مذاکره برای برقراری ارتباط می‌پرداختند.

به گفته معاون رئیس جمهور، نمایشگاه اینوتکس می‌تواند محلی برای تولد نسل جدید کارآفرینان باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید