خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برنامه «چرخانه» در رادیو فرهنگ با معرفی بانوان کارآفرین تلاش میکند تا راه های کارآفرینی برای بانوان را معرفی کند.

به گزارش کارآفرین ناب، «مریم یوسفی پور» نویسنده و تهیه کننده این برنامه درخصوص ضرورت تولید و پخش «چرخانه» در رادیو فرهنگ در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: زمانی که از کارآفرینی صحبت می کنیم بحث اقتصاد در آن مطرح می شود به این معنا که بانوان در اقتصاد خانواده، جامعه و توسعه اقتصادی نقش داشته باشند خانم ها در خانواده به عنوان یک مادر و همچنین به عنوان خانمی که نقش مدیریت اقتصادی خانواده را بر عهده دارد به نوعی غیر مستقیم در توسعه اقتصادی نقش دارند.

وی ادامه داد: برنامه چرخانه در رادیو فرهنگ به طور ویژه به موضوع زنان کارآفرین پرداخته و با معرفی بانوان کارآفرین تلاش میکند تا راه های کارآفرینی برای بانوان را معرفی کند.

نویسنده و تهیه کننده برنامه چرخانه گفت: این برنامه بیشتر مستندی از زندگی زنانی است که تلاش می کنند با تکیه به توانمندی های خود چرخ اقتصادی خانه را بچرخانند و در مسیر تلاش خود در اقتصاد جامعه نیز موثر باشند.

یوسفی پور در ادامه به اهمیت الگودهی به زنان برای فعالیت های خود اشتغالی اشاره کرد و گفت: بسیاری از بانوان در نقش مادری امکان حضور در فعالیت های خارج از منزل را ندارند برهمین اساس در چرخانه به این بخش هم توجه شده و با گنجاندن بخش اشتغال در فضای مجازی سعی کردیم به این قشر از جامعه هم توجه داشته باشیم.

وی افزود: در بخش طنز این برنامه نیز داستان ها و روایت هایی با بازی علیرضا تابان و فرانک رفیعی طاری در حوزه عواقب بیکاری و داستان بیکاران اجرا می شود.

محبوبه مظاهری مربی و مشاور شغلی نیز که در این برنامه به عنوان کارشناس حضور دارد گفت: با توجه به اینکه مخاطب خاص چرخانه بانوان هستند به موضوعات درآمدزایی در خانه ؛ کارآفرینی و خوداشتغالی و چگونگی گسترش مشاغل خانگی در عین الگودهی به شنوندگان می پردازیم.

وی ادامه داد: در این بخش تلاش می کنیم مهارت خانگی تبدیل ایده ها به فعل و نگاه درآمدزا را به تبدیل به کاردرآمدزا را به بانوان آموزش دهیم .

الهام رمضانی متخصص فناوری اطلاعات و مشاغل اینترنتی هم گفت: چرخانه برنامه ای است که به زنان یادمی دهد تا با حداقل امکانات و حداقل آموزش در فضای مجازی با یک کلیک ساده درآمدزایی کنند.

گفتنی است، «چرخانه» روزهای چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید