خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شبکه توسعه اجتماعی رسالت و استانداری یزد با هدف تشکیل کانون های همیاری اجتماعی وایجاد و حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این تفاهم نامه به منظور همکاری مشترک دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و استانداری یزد در جهت تشکیل کانون های همیاری اجتماعی در فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و شهرها و روستاهای استان یزد و ارائه خدمات مورد نیاز آنها بر اساس الگوی توسعه اجتماعی رسالت به امضای محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت و محمدعلی طالبی استاندار یزد درآمد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: در حوزه اشتغال اعتقاد ما دراین است که با تزریق پول، کار ایجاد نمی شود بلکه برای این مهم باید ساختاری مناسب تعریف و طراحی شود‌. ما نیز پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و ایجاد اشتغال خرد را در دستور کار قرار دادیم.
محمدحسین حسین زاده بابیان اینکه اعتقاد داریم بانک به تنهایی در حوزه اشتغال کارساز نخواهد بود، افزود: در همین راستا ساختاری به نام شبکه توسعه اجتماعی رسالت طراحی شد.
وی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین، دانشگاه رسالت، بازار اعضا، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و بانک قرض الحسنه رسالت را سازمان های راهبری این شبکه عنوان کرد و یادآور شد: امورفرهنگی و ساختارسازی این شبکه برعهده انحمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است.
حسین زاده، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت را متولی اعتمادسازی و سوادمالی شبکه عنوان کرد و گفت: مدیریت زنجیره ارزش از تعریف وطراحی محصول تا فروش و خدمات پس از فروش نیز برعهده گروه توسعه کارآفرینی ثمین است.
راهبرشبکه توسعه اجتماعی رسالت بااشاره به بعد بازاز در شبکه افزود: پلتفرومی به نام بازار اعضا در این شبکه طراحی شده که کار بازار فروش محصولات تولید شده را ساده تر است.
حسین زاده همچنین تامین مالی خرد و مدیریت دانش را نقش بانک قرض الحسنه رسالت و دانشگاه رسالت در شبکه عنوان کرد.
وی در ادامه بااشاره به فعالیت ۸۳۰۰کانون همیاری اجتماعی در شبکه توسعه اجتماعی رسالت افزود: میانگین اعضای این کانون ها ۳۳۶نفر است.
به گفته حسین زاده تولید در شهرهای کوچک و روستاها و مصرف در شهرهای بزرگ از جمله اهداف شبکه توسعه اجتماعی رسالت است.
بر اساس این تفاهم نامه استانداری و واحدهای تابعه با همکاری و مشاوره رهیاران دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت نسبت به شکل دهی کانون های همیاری اجتماعی در حوزه مسئولیت خود در استان اقدام می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید