خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها می گوید: کرسی های تعامل و کارآفرینی باید در مدارس راه اندازی شود و دانش آموزان با مبانی کسب وکار آشنا شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، مسلم خانی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه "مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان" "صندوق سرمایه‌گذاری تعاون" و "معاونت تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی" با اشاره به نیروی کار حرفه ای اظهار داشت: نیروی کار حرفه ای با سه ویژگی استعداد، انگیزه و علاقه، مهارت و تخصص شناخته می شود که در حقیقت هم پوشانی این سه ویژگی در کنار یکدیگر نیوری کار حرفه ای را رقم می زند.

مراسم انعقاد تفاهمنامه با حضور فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، مهدی حسین نژاد، رئیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و همچنین علیرضا ناطقی، مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در باشگاه دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

خانی با اشاره به اهمیت این نیرو ادامه داد: یکی از شاخص های توسعه یافتگی درصد نیروی کار حرفه ای است. این شاخص در ایران برابر با ۱۷.۱ درصد برآورد شده است.

مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها تصریح کرد: شناسایی استعدادهای مدیریتی نخبگان، بانک ایده های سرآمد و آینده نگری استعدادهای درخشان باید در نظام آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: هریک از استعدادهای درخشان سرمایه های عظیم کشور به شمار می روند که باید برای تحقق ایده های آنان به ویژه در شرایط کنونی اقتصادی، تحریم و… تلاش شود.

به عقیده خانی فعالیت های گروهی نیز در نهایت منجر به برگزاری استارتآپ، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی می شود.

وی با بیان این مسئله که نسبت نخبگان برابر با یک درصد عنوان شده است؛ تصریح کرد: سرنوشت جامعه به دست نخبگان کشور تعیین می شود و این ۱درصد در حقیقت در توسعه یافتگی کشور نقسی اساسی خواهند داشت.

به گفته این مسئول آموزش و پرورش اگر ایده دانش آموزان طبقه بندی و پالایش شود و مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ بی تردید ایران را به یک کشور توسعه یافته بدل خواهد کرد.

خانی در پایان با بیان این مسئله که بخش اعظمی از منابع طبیعی و نیروی انسانی در اختیار جامعه ایران قرار دارد؛ تاکید کرد: کشور باید از این ظرفیت ها استفاده کند.
.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید