خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار در روستاها، تسهیلات بانکی با کارمزد کم دریافت می کنند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: این وام های قرض الحسنه از محل صندوق توسعه ملی به فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار ساکن در روستاها یا آن دسته از ایثارگرانی که تمایل به کارآفرینی در روستاها دارند، پرداخت می شود.

معصومه خدیوی افزود: ایثارگران یاد شده که جویای کار هستند ابتدا باید در سامانه اشتغال بنیاد شهید ثبت نام کرده و صلاحیت آنان برای دریافت وام اشتغال تایید شود و سپس در سامانه کارای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کنند تا پس از طی مراحل اداری و ارائه طرح های اشتغال خود در زمینه های کشاورزی، دامداری و صنعت، تسهیلات شش درصدی برای مناطق روستایی و چهار درصدی برای مناطق مرزی به آنان پرداخت شود.

وی اضافه کرد: بانک های کشاوری، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید، چهار بانک عامل جهت ارائه خدمات این تسهیلات بانکی هستند که به متقاضیان بیکار شاهد و ایثارگر که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، ۵۰۰ میلیون ریال وام اشتغال پرداخت می کنند.

در حال حاضر بیش از سه هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان که ساکن روستاها هستند در سامانه کارا بیکاری خود را به ثبت رسانده اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید