خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از صدور مجوز رسمی برای 15 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی خبر داد و گفت: کارآفرینی و توجه به آن یک راهکار بسیار مؤثر برای برون رفت از معضل بیکاری در جامعه است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا یوسفی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی پیام آوران کارآفرین(پاک) شهرستان ابهر با بیان اینکه کارآفرینی و توجه به آن یک راهکار بسیار مؤثر برای برون رفت از معضل بیکاری در جامعه است، اظهار کرد: سوق دادن فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کار، به سمت کارآفرینی از مهمترین وظایف مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به صدور مجوز رسمی برای 15 مرکز  مشاوره و خدمات کارآفرینی از طریق کمیته هیأت فنی صدور مجوز گفت: مدیران این مرکز از اساتید، متخصصان و کارشناسان خبره حوزه کارآفرینی استان هستند.

وی با اشاره به اینکه مراکز کارآفرینی نقش بسزایی در ترویج مهارت‌های متعدد برای کارجویان دارند، گفت: باید در این مراکز از کارآفرینان حمایت شود.

در ادامه نیز  مدیر مرکز مشاوره کار آفرینی و آموزش‌‍‌های کسب و کار اظهار کرد: رشد و پیشرفت همه جانبه و پایدار اقتصادی و اشتغال یک کشور، مقوله‌ای است که به طور قطع با فراگیری آموزش کار آفرینی و کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای امکان  و دستیابی به  آن وجود دارد.

محمدرضا یارقلی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و خدماتی علاقه‌مند به استفاده و بهره‌گیری از نیروهایی هستند  که خلاقیت کاری و روحیه کارآفرینی دارند، گفت:  این مهم موجب اشتغال پایدار شده و افراد با توجه به جایگاه خود، به راحتی به فعالیت خود ادامه  می‌دهند.

مدیر مرکز مشاوره کار آفرینی و آموزش‌‍‌های کسب و کار با بیان اینکه کار آفرینی عامل اصلی ایجاد خلاقیت و نوآوری است، اضافه کرد:  زمانی که در ارتباط با  این دو مقوله صحبت می‌شود، در صورت ارتباط منطقی بین منابع کمیاب، قابلیت‌های مدیریتی و منابع انسانی موجب رشد و موفقیت جامعه می‌شود.

گفتنی است، از جمله فعالیت‌های مراکز مشاوره کارآفرینی شامل ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی به متقاضیان طرح‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر نوآوری و فناوری‌های جدید، هدایت صاحبان سرمایه و تخصص در چارچوب طرح های کسب و کار نوآور محور، بازارپذیر و  ارائه مشاوره به متقاضیان درباره تأمین مالی و حقوقی طرح‌های نوآور محور است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید