خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید گچساران گفت: سال گذشته چهار میلیارد ریال برای ایجاد باشگاه‌های بدنسازی در این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، بیت الله افروشه در نشست ساماندهی امور جوانان با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت اظهار کرد:  براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با اداره ورزش و جوانان سال گذشته هفت فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغالزایی از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است، گفت: این میزان اعتبار برای ایجاد باشگاه‌های بدنسازی پرداخت شد.

مدی صندوق کارآفرینی امید گچساران گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال 23 نفر در شهرستان گچساران ایجاد شد.

افروشه  ابراز کرد: ارائه تسهیلات به جوانان توسط این صندوق  زمینه اشتغال را برای جوانان در زمینه‌های مختلف ورزشی، گردشگری، کشاورزی و صنعتی فراهم کرده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید گچساران ادامه داد: خوشبختانه صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  روستایی، فراگیر و عشایر  به متقاضیان  رتبه اول را در شهرستان دارد.

وی افزود: سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر از منابع توسعه ملی  یکی از شهرستان هایی بودیم که  تمامی پرونده های تسهیلات اشتغال تا پایان سال به اتمام رسید و تسهیلات پرداخت شد.

 افروشه با بیان اینکه سال گذشته بیش از  65میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی، عشایر و فراگیر به متقاضیان از سوی صندوق کارآفرینی امید در گچساران پرداخت شد، ابراز کرد: این تسهیلات موجب اشتغالزایی 170 نفر در شهرستان شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گچساران خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغالزایی در  زمینه کشاورزی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولید صنعتی از جمله کاشت گیاه آلوار، کشت گیاهان دارویی، ایجاد تولیدی لبنیات و ایجاد تولیدی ماشین صنعتی و قالی‌شویی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید