خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: ادغام نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال با نمایشگاه هفته دولت برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است و البته نویدی برای کارآفرینی و اشتغال است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمزه خسروانی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال که در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: دومین دوره نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته دولت پنجم تا هشتم شهریورماه 98 در اهواز برگزار می‌شود.

وی به اهمیت حضور دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه پرداخت و با اشاره به تأکید استاندار خوزستان مبنی بر حضور فعال دستگاه‌های اجرایی، گفت: ادغام نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال با هفته دولت برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری و البته نویدی برای کارآفرینی و اشتغال است که در این رویداد مهم نمایشگاه هفته دولت نیز با محوریت اشتغال و کارآفرینی برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان درباره اهداف این نمایشگاه، عنوان کرد: معرفی بسترهای ایجادشده برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال درزمینه صنعت، گردشگری، صنایع‌دستی و روستایی، تکمیلی و تبدیلی کشاورزی، جذب و تأمین منابع مالی از بازار سرمایه، معرفی طرح‌های توسعه عمران شهری، مجموعه‌های شهری و روستایی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، معرفی برنامه‌های توسعه کمی و کیفی مسکن استان، معرفی تعیین فعالیت‌های اولویت‌دار ازنظر استفاده از تسهیلات بانکی و معرفی بسته‌های حمایتی درزمینه فعالیت‌های کارآفرینی ازجمله اهداف برگزاری نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی است.

وی همچنین درباره  ویژگی‌های دومین دوره نمایشگاه اظهار کرد: پتانسیل بالای مشارکت‌کنندگان نمایشگاه در معرفی بسترهای ایجادشده برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در زمینه‌های مختلف و جذب و تأمین منابع مالی از بازار سرمایه با انعقاد قراردادهای گوناگون در طول برگزاری نمایشگاه، شناسایی و دعوت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برگزیده کشوری جهت تبادل‌نظر و آموزش به کارآفرینان استان، حضور هماهنگ و منظم شرکت‌های دولتی و خصوصی در کنار هم و تبادل همکاری با یکدیگر، شناسایی کارآفرینان فضای مجازی و استارت آپ ها استان و حمایت از آن‌ها از ویژگی‌های اصلی این نمایشگاه است.

معاون دبیر شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان بابیان این‌که رکن اصلی نمایشگاه شورای سیاست‌گذاری آن است، افزود: این شورا همه خط‌مشی‌ها و رویه‌های نمایشگاه را تعیین و ابلاغ می‌کند.

خسروانی عنوان کرد: تائید و ابلاغ احکام روسای کارگروه‌های علمی، اجرایی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه؛ بررسی و تائید مصوبات کارگروه‌های علمی، اجرایی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه، تعیین مخاطبین و مدعوین نمایشگاه در سطح ملی و تعیین و تصویب خط‌مشی‌ها و رویه‌های کاری نمایشگاه ازجمله وظایف این شورا است.

معاون مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان افزود: این نمایشگاه یک کارگروه اجرایی و اطلاع‌رسانی نیز دارد که مصوبات شورای سیاست‌گذاری را اجرا، بر فرآیند و نحوه ثبت‌نام در نمایشگاه نظارت و برای فعالیت‌های انتشاری این نمایشگاه (اعم از پوستر، کارت دعوت، بروشور) اقداماتی را انجام می‌دهد.

معاون دبیر شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان در ادامه این نشست بابیان این‌که برگزاری این نمایشگاه براساس تأکید استاندار خوزستان از الزام و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: با توجه به اهمیت بالای این موضوع به‌ویژه در سال رونق تولید، لازم است دستگاه‌های اجرایی اهم فعالیت‌هایی که به‌منظور ایجاد تحرک در حوزه اشتغال و کارآفرینی برای بخش خصوصی انجام داده‌اند را به نمایش بگذارند.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی خوزستان سال گذشته سوم اردیبهشت‌ماه با محوریت کسب‌وکارهای جدید برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید