خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: آموزشکده کارآفرینی در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرهاد مرزی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در شهرک صنعتی بیستون برگزار شد، با اشاره به اینکه صندوقی به منظور از حمایت از واحدهای تولیدی در خانه صنعت و معدن استان راه‌اندازی می‌شود اظهار داشت: مقدمات این اقدام فراهم شده و 20 نفر از تولیدکنندگان بزرگ استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه حسابی به این منظور ایجاد و مقرر شده هر کدام از 20 تولیدکننده 50 میلیون تومان به صندوق واریز کنند عنوان کرد: این صندوق برای پرداخت تسهیلات نیست بلکه چنانچه واحدی برای مدت 20 روز تا یک ماه نیازمند مبلغی باشد از این طریق به او کمک می‌شود و تاکنون به چهار واحد کمک شده است.

مرزی با بیان اینکه آموزشکده کارآفرینی در خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود گفت: هدف از ایجاد آموزشکده کارآفرینی استفاده از تجربیات کارآفرینان است و در این راستا مجوزهای لازم از فنی و حرفه‌ای دریافت شده است.

وی با اشاره به انجام اقداماتی برای افزایش ارتباط بین صنعت و دانشگاه افزود: در این راستا تاکنون به سه دانشگاه پیام نور، صنعتی و جهاد دانشگاهی قراردادهایی منعقد شده و در حال رایزنی با دانشکده فنی نیز هستیم که ارتباط بین دانشگاه و صنعت حفظ شود.

دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه دائمی از محصولات واحدهای تولیدی استان در خانه صنعت و معدن خبرداد و گفت: محصولات 80 واحد صنعتی در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده شده است که تجار و بازرگانان خارجی به صورت یکجا از محصولات استان بازدید داشته باشند و دانش‌آموزان نیز از ابتدای سال تحصیلی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

مرزی به تشکیل کمیسیون پنج نفره به منظور رفع موانع تولید استان با حضور دستگاه قضایی اشاره و بیان کرد: گاهی برخی از دستگاه‌ها جلسات ستاد تسهیل را جدی نمی‌گیرند اما با ورود دستگاه قضا جلسات این کمیسیون که ماهی یک بار برگزار می‌شود مورد توجه دستگاه‌ها و بانک‌ها قرار گرفته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید