خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آمادگی بنیاد برای حمایت از کارآفرینی فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری میزان، با اشاره به تلاش بنیاد شهید برای فراهم سازی شرایط اشتغال و تحصیل جانبازان و شهدا و فرزندان آن ها، گفت: در سال‌های اخیر با تعدیل سیاست‌های استخدامی دولت تعداد استخدامی‌ها کاهش یافته است.


وی ادامه داد: طبق قانون سهمیه ۲۵ درصدی استخدام‌ها برای ایثارگران لحاظ شده و قالب این سهمیه ۱۵ هزار نفر استخدام دستگاه دولتی شده اند.


پاکدل با بیان اینکه ارایه آموزش‌های حرفه‌ای به جامعه هدف برای ورود به مشاغل مختلف در دستور کار است، گفت: در حال حاضر برای آموزش ایثارگران با برخی مراکز آموزشی در سطح کشور قرارداد منعقد شده است.


وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته ۱۰ هزار نفر از ایثارگران با آموزش مذکور مشغول به کار غیر دولتی شده اند، افزود: در سال گذشته با تسهیلات اعطای بسیاری از ایثارگران خود کارآفرینی کرده و مشغول فعالیت شده اند.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار نفر جویای کار داریم، تصریح کرد: تا زمانی که این افراد مشغول به کار در دستگاه دولتی نشوند فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد در اولویت نخواهند بود.


وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی حمایت از فرزندان جانبازان و ایثارگران زیر ۲۵ درصد برای اشتغال در جهت فعالیت‌های کارآفرینی آن‌ها دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید