خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نام دو بانوی کارآفرین چهارمحال و بختیاری در بین کارآفرینان زن ایران قرار گرفت.


‌معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، اسامی زنان کارآفرین کشور به انتخاب مردم را اعلام کرد که نام " پروین برادران قهفرخی " و " سهیلا احمدی دستگردی" از چهارمحال و بختیاری در بین زنان برتر قرار دارد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار در صفحه شخصی خود اعلام کرد : برگزیدگان دور دوم زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی به مناسبت هفته دولت انتخاب شدند و در معاونت امور زنان و خانواده مورد تقدیر قرار گرفتند.
‌وی ابراز امیدواری کرد، تداوم معرفی زنان کارآفرین میسر شود چرا که پرتال معاونت درگاهی است برای حضور زنان فعال اقتصادی تا بتوانند با معرفی فعالیت ها، از سوی مردم ارزیابی شوند.
ابتکار اعلام کرد : کارآفرینان برتر این دوره که بیشترین آرا را کسب کردند در بخش شهری عبارتند از خانم ها عصمت قانعی از مینودشت گلستان، زینب میرلو از زنجان، غزاله بختیار پاک زاد از زاهدان، ناهید هاشمی از اشتهارد، فاطمه روحداد از مشهد و آزیتا شاکر پاسگزار، مینا جوان، فرانک قضاتی و زهرا نقوی از تهران و پروین برادران قهفرخی از چهارمحال و بختیاری است.

معاون رئیس جمهوری در امور زبان و خانواده گفت: در بخش برگزیدگان روستایی نیز زینب غلامی از شهرری، سهیلا احمدی دستگردی از چهارمحال و بختیاری، آمنه سیاری و مریم همت پور خراسان جنوبی، سلماز نخعی از کرمان، میترا قاسمی راد از هرمزگان، ملیحه نوروزبیگی و مینا غلامی از خراسان رضوی، شمسی احمدی از هرمزگان، سیده آسیه صادقی از گیلان با توجه به محل فعالیت شان که روستاهاست، برگزیده شدند.

گفتنی است، پروین برادران قهفرخی از پژوهشگران برتر کشور است که تاکنون در زمینه های مختلف نیز اختراعاتی را به نام خود به ثبت رسانده است و وی هم اکنون مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران ابزاردقیق کوهرنگ است.

دکتر برادران جز ۶ زن کارآفرین فن آورانه برتر دنیا به گزارش دیدبان جهانی کارآفرینی است، از وی تاکنون ۸ اختراع به ثبت رسیده است، از جمله محصولات اختراعی او می توان به محصولات پدافند سامانه های فسفری، مالچ های ارگانیک در تثبیت کانونهای بحرانی بیابانی و ریزگردها، نانوپوششهای دائمی انواع شیشه، عایق های حرارتی در صنعت فولادسازی، اطفا حریق مهیب همچون آتش سوزی جنگل و مرتع با ترکیبات ارگانیک در حداقل زمان، انواع کودهای گیاهی و خوراک دام آمینه و غیره اشاره کرد.

طرحهای کسب و کار وی در حوزه های محیط زیست و منابع طبیعی، نانو فناوری؛ زیست فناوری، پلیمر، مواد و متالوژی و شیمی زیست محیطی است.

سهیلا احمدی دستگردی نیز در رشته صنایع دستی از جمله قلمزنی فعال است که کارگاه آموزش قلم زنی را برپا کرده است و کسب و کار وی در حوزه صنایع دستی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید