خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کانون توسعه کارآفرینی روستایی اندیشه پویا (‌سازمان مردم نهاد تکرا) با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف شناسایی، معرفی و بسترسازی جهت رشد و توسعه نوآوری‌های روستایی با رویکرد اقتصادی ‌و اجتماعی رویدادی را با عنوان «روستایی شو» برگزار می‌کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، این رویداد در سه بخش روستایی نوآور، روستای نوآور و دهیار نوآور آبان‌ماه سال جاری و در برنامه‌ای یک‌روزه برگزار خواهد شد.

در این رویداد علاوه بر شرکت‌کنندگان از سراسر کشور، ذی­نفعان اصلی نیز از بخش دولتی، جامعه محلی، غیردولتی، دانشگاهی و رسانه حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان، نوآوری‌های خود را حداکثر تا پایان شهریورماه در قالب فیلم‌های کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده که این آثار در کمیتۀ داوران رویداد براساس شاخص‌های تعیین شده مورد بررسی و امتیازدهی قرار می‌گیرد. منتخبین در روز جشنواره به ارائه سخنرانی و انتقال تجربیات خود پرداخته و در انتها نیز مورد تقدیر قرار گرفته و جوایزی دریافت می‌کنند.

همچنین در این رویداد، از روستاها و دهیاران نوآور که به معرفی نوآوری خود پرداخته‌اند، تقدیر به‌­عمل خواهد آمد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رویداد به آدرس http://takra.ir/roustaeisho مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید