خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت طی اطلاعیه‌ای، از مستندسازان حوزه‌ی کارآفرینی و تولید دعوت کرد تا در بخش مسابقه «فیلم‌های مستند کارآفرینی» این رویداد شرکت کنند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، موضوع آثار مورد پذیرش این بخش، فیلم‎های مستند با موضوع کارآفرینی، کسب‌وکارهای بدیع، خرید و فروش اینترنتی، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد ملی و... است.

بخش ویژه‌ی «فیلم‌های مستند کارآفرینی» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با مشارکت «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» و «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران» برگزار خواهد شد.

زمان و سال تولید آثار مستند ارسالی به این بخش "آزاد" بوده و در آیین اختتامیه، به 3 اثر برگزیده هیات داوران بدون قید زمان فیلم و سال تولید، جوایزی به این شرح اهدا خواهد شد:

جایزه اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد و پنجاه میلیون ریال

جایزه دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد و بیست میلیون ریال

جایزه سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد میلیون ریال

متقاضیان محترم می‌بایست فرم شرکت در این بخش ویژه‌ی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را تا 31 شهریورماه 98 روی وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل نموده؛ عکس کارگردان و صحنه فیلم را آپلود کرده؛ از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته؛ به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

 سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید