خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


دسترسی به بازار املاک ایران با تلفن‌ های هوشمند

اپلیکیشن اسکانو رونمایی شد

 اسکانو، نرم‌افزار هوشمند جستجوی املاک در ایران رونمایی شد. این اپلیکیشن که با هدف سهولت دسترسی به بازار املاک ایران طراحی شده است، روز دوشنبه 18 خرداد ماه 1394 در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران معرفی شد . این نرم‌افزار به عنوان ابزاری سریع و آسان در اختیار همه متقاضیان بازار مسکن که دارای موبایل یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید هستند قرار دارد و به زودی در فروشگاه‌های اندروید (Appstore) مختلف قابل دسترس خواهد بود.

نیما ترابی، مدیر عامل اسکانو،با اشاره به اهداف شرکت به منظور ارائه راه حلی در راستای ساده سازی فرآیند جستجوی ملک به ویژه در کلان شهری همانند تهران اظهار داشت: «طبق مطالعات انجام شده توسط مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، ضریب نفوذ شبکه جهانی در بین ایرانیان بیش از ۵۳ درصد محاسبه شده و به روایتی، حدود ۴۰ میلیون ایرانی به فضای مجازی دسترسی دارند. لذا این شرایط مناسبی برای فرهنگ‌ سازی و ایجاد فرصت به منظور انجام امور روزمره با استفاده از خدمات اینترنتی محسوب می شود.»وی تاکید کرد: «اپلیکیشن اسکانو به همه متقاضیان بازار مسکن کمک می‌کند پیش از اینکه برای یافتن ملک مناسب، راهی آژانس‌های املاک شوند یا روزنامه بخرند، از طریق تلفن همراه خود از املاک قابل معامله در شهر شان با خبر شوند و با مشاهده تصاویر مرتبط، فرآیند انتخاب مسکن را سرعت بخشند.»اپلیکیشن مورد بحث ابزاری کارآمد و دقیق برای جستجوی ملک بر مبنای مولفه های گوناگونی همچون قیمت، محله، متراژ، تعداد اتاق خواب، پارکینگ، انباری، بالکن و… محسوب می شود.همچنین در اسکانو ویژگی با عنوان “گوش به زنگ” گنجانده شده که با استفاده از آن متقاضیان قادر هستند با درج ملک مورد نظر خود در سیستم جستجو، به محض ورود موردی مطابق نیازها و در خواست شان، در اسرع وقت از آن آگاه گشته و به فایل مرتبطش دسترسی پیدا کنند.
کاربران اپلیکیشن اسکانو با ورود به حساب کاربری خود می‌توانند از هر دستگاهی به فهرست ذخیره شده خود دسترسی داشته باشند و از طریق ارسال پیام یا تماس تلفنی به طور مستقیم با فروشندگان ملک ارتباط برقرار کنند.
اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک اسکانو با حجم 10 مگا بایت، روی همه دستگاه‌های اندروید با نسخه 4.2به بالا قابل نصب است و به زودی در اپ استورهای مختلف چون گوگل پلی(GooglePlay) مایکت، کافه بازار و اپینیک به طور رایگان قابل دانلود و نصب خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید