خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی مطرح شد:

تربیت نیروی انسانی ماهر همگام با پیشرفت چشمگیر صنعت خودرو
 ارتقاء سطح علمی و مهارتی نیروی انسانی شاغل

در آیین تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان بر تربیت نیروی انسانی ماهر همگام با پیشرفت چشمگیر صنعت خودرو تأکید شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، مدیرکل استان تهران ارتقاء سطح علمی و مهارتی نیروی انسانی شاغل در مجموعه را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه خواند و افزود: پیشرفت صنایع خودرو در دو دهه اخیر بسیار چشمگیر بوده و تربیت نیروی انسانی ماهر در بحث خدمات پس از فروش موجب رضایتمندی مشتریان از تولید داخلی می گردد. حمیدرضا خانپور با تأکید بر همگامی سطح دانش نیروی شاغل با تکنولوژی به روز خودروهای داخلی و خارجی، اذعان نمود: شناسایی نیازها و تأمین مهارت نیروی انسانی شاغل در صنعت امداد خودرو، تهیه و تدوین استانداردهای به روز تکنولوژی خودروهای داخلی و خارجی به منظور ارتقاء مهارت منابع انسانی، استفاده از پتانسیل های علمی و اجرایی طرفین جهت ورود علوم جدید خودرویی، دریایی و هوایی و  ..... از موضوعات تفاهم نامه می باشد.

وی استمرار آموزش های مهارتی جهت نیروی انسانی شاغل را یکی از شاهراه های مهم خلق حماسه اقتصادی در واحدهای تولیدی و صنعتی خواند و تصریح نمود: در این تفاهم نامه بررسی، تأیید و تصویب استانداردهای آموزشی و سرفصل های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان، اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز شرکت ،صدور گواهینامه برای کارآموزان دوره های آموزشی پس از قبولی در آزمون، همکاری در اجرای آموزش و ارتقاء مهارت حرفه ای مربیان و کارشناسان طرفین و معرفی مربیان و کارشناسان خبره اداره کل برای برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز به عهده ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران می باشد. مدیرکل استان تهران تعهدات شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان همکاری در زمینه تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی و سرفصل های تخصصی، تولید محتوای آموزشی و استانداردهای آموزشی جدید، همکاری در اجرای آموزش و ارتقای مهارت حرفه ای مربیان و کارشناسان اداره کل، اجرای دوره های جدید تخصصی مورد توافق با همکاری اداره کل ، ثبت دوره های آموزشی مشترک در پورتال سازمان و ایجاد تسهیلات لازم به منظور بهره برداری اداره کل از امکانات شرکت از قبیل تجهیزات، خدمات خودروئی، نمایشگاه های تخصصی و ... پرداخت ثبت نام و آزمون و حمایت از مسابقات ملی و جهانی مهارت ... بیان داشت.
وی طراحی و برگزاری دوره ها، نمایشگاه ها و سمینارهای تخصصی و مهارتی در حوزه های مختلف به ویژه صنعت خودرو، نیازسنجی آموزش در بخش های مختلف و تبادل اطلاعات به دست آمده، استفاده متقابل از توان علمی و اجرایی طرفین به منظور ارتقاء کیفیت برگزاری دوره های آموزشی، همکاری در تهیه سرفصل های آموزشی و تولید محتوای درسی و بسته های آموزشی دوره های حضوری و غیرحضوری و اجرا آن و در نهایت همکاری در تدوین، تألیف و انتشار کتب، بسته های آموشی و مواد چند رسانه ای آموشی و علمی – فنی را از تعهدات مشترک طرفین تفاهم نامه خواند.
 شایان ذکر است این تفاهم نامه که در 6 ماده و اعتبار یک ساله منعقد گردید از تیر ماه سال جاری اجرایی می گردد و آیین انعقاد تفاهم نامه با حضور علیرضا برنجی مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان  و حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید