خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

۲ محموله بنزین وارداتی مرجوع شد

 سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دو محموله بنزین وارداتی مرجوع شده است، گفت: سازمان ملی استاندارد علی‌رغم ساخت آزمایشگاه در بندرعباس هنوز گزارشی از کیفیت بنزین وارداتی ارائه نداده است.
حسین امیری خامکانی در گفتگو با تسنیم، درباره گزارش وزارت نفت از وضعیت تولید، توزیع و واردات بنزین به کمیسیون انرژی گفت: طبق این گزارش مصرف بنزین کشور بین 68 تا 70 میلیون لیتر است که از این رقم بین شش تا 6.5 میلیون لیتر آن وارد می‌شود.

وی با بیان این که مسئولان وزارت نفت تأکید کردند که از تیرماه سال 1393 بنزین وارداتی مطابق با استانداردهای یورو4 بوده است، گفت: طبق گزارش بازرسی دو محموله وارداتی بنزین به‌دلیل نداشتن استانداردهای مورد نظر مرجوع شده است.وی با اشاره به اینکه حجم بنزین یورو4 تولیدی کشور 19 میلیون لیتر است که در هشت کلان‌شهر کشور توزیع می‌شود، گفت: سهم تهران از این رقم، روزانه 10 تا 11 میلیون لیتر، کرج 1.2 تا 1.3 میلیون لیتر، اصفهان 2.1 میلیون لیتر، شیراز 2.8 میلیون لیتر، اهواز 1.1 میلیون لیتر، تبریز یک میلیون لیتر، مشهد 2.8 میلیون لیتر و اراک 400 میلیون لیتر است.
امیری گفت: در گزارش وزارت نفت آمده بود که مابقی بنزین عرضه شده معمولی است، البته برخی شاخص‌های آن مطابق با استاندارد یورو4 ارتقا یافته است.این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت: سازمان ملی استاندارد نیز علی‌رغم ساخت آزمایشگاه در بندرعباس گزارشی از کیفیت بنزین وارداتی ارائه نداد. بر این اساس قرار شد این سازمان گزارشی را از کیفیت بنزین تولید داخلی و وارداتی به‌صورت مکتوب به کمیسیون انرژی ارسال کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید