خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


خانپور مطرح کرد:

 لزوم حمایت از آموزش های بازار محور
توسعه تولید پوشاک اسلامی ایرانی در شأن مردم ایران را ضروری است

در نشست تخصصی انجمن صنفی موسسات کارآموزی آزاد آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بر حمایت از آموزش های مهارتی بازار محورتأکید شد. به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، مدیرکل استان تهران حمایت و توسعه بخش خصوصی را خیز بلندی به سمت توسعه پایدار اقتصادی عنوان نمود و افزود: آموزش فنی و حرفه ای به دنبال حمایت از بخش خصوصی و کارآفرینان از طریق ایجاد فضای مطلوب برای توسعه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار می باشد.حمیدرضا خانپور توسعه تولید پوشاک اسلامی ایرانی در شأن مردم ایران را ضروری دانست و اظهار داشت: می توانیم با شناسایی زمینه‌های جدید مشاغل در طراحی و دوخت، معرفی الگوهای مناسب کارآفرینی، ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای، در توسعه اشتغال زایی و ایجاد فرصت های جدید شغلی و رفع بیکاری جوانان به موفقیت بیشتری در رفع بیکاری دست یابیم.وی با اشاره به تفاهم نامه منعقده با شهرداری های مناطق تهران، تصریح نمود:

بر تستس تفاهم نامه  منعقده فضاهای مازاد در سراهای محل تهران به موسسات کارآموزی آزاد در جهت توسعه آموزش های بازار محور واگذار می شود. مدیرکل استان تهران سپردن اقتصاد کشور به به دست بخش خصوصی را موجب مرتفع شدن نابسامانی‌های اقتصادی خواند و اذعان نمود: توسعه ی آموزش های بازار محور، تدوین استانداردهای آموزشی کوتاه مدت و کاربردی متناسب با نیاز بازار کار، آموزش روستائیان در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته با حمایت بخش خصوصی و ... از برنامه های این مجموعه در راستای حمایت از بخش خصوصی می باشد.
مدير عامل بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران:
ارائه تسهیلات به بانوان کارآفرین کشور
مدير عامل بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران از ارائه تسهیلات به بانوان کارآفرین کشور خبر داد و خاطرنشان ساخت: بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان با هدف سازماندهی اشتغال زنان تاسیس شد و جامعه هدف این بنیاد زنان فارغ‌التحصیل دانشگاهی، زنان سرپرست خانوار و زنان بی‌سرپرست می باشند. کبری محمدی با اشاره به ایجاد 601 تعاونی زنان، بیان داشت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران و صندوق مهر امام رضا (ع) فعالان و کارآفرینان حوزه مشاغل خانگی با ارائه طرح خود از تسهیلات 2 تا 100 میلیون برخوردار می شوند. وی در پایان تصریح نمود: تمهیداتی در خصوص پرداخت اقساط زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست از طریق اتصال به کارت یارانه آنان اندیشیده شده است. شایان ذکر است در پایان این نشست از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در راستای تحقق تقویت جایگاه بانوان و نقش زنان در قالب نیروی انسانی متعهد و متخصص از سوی بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران تقدیر به عمل آمد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید