خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


فولادگر:

آزاد شدن 13 تن طلای بلوکه‌شده ایران، تحول خاصی ایجاد نمی‌کند
دولت باید سیاست رفع موانع تولید را اجرایی کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آزاد شدن 13 تن طلای بلوکه‌شده ایران، 750 میلیون دلار به بازار اقتصادی ایران تزریق می‌شود اما باید بدانیم که این میزان پول در اقتصاد کشور آن‌چنان تحول خاصی ایجاد نخواهد کرد، چراکه اقتصاد کشور ازلحاظ زیربنایی باید اصلاح شود.وی افزود: تثبیت شدن قیمت ارز در کشور بهتر از نوسان داشتن آن در بازار است لذا دولت تمام تلاش خود را انجام داده است تا قیمت ارز در کشور یک قیمت واحد شود.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با ایسنا منطقه اصفهان، درباره تثبیت نرخ ارز و قیمت طلا و سکه در بازار، اظهار کرد: به‌حق باید گفت این کار اقتصادی دولت آرامش در بازار ارز را به وجود آورده است تا درنهایت عرضه و تقاضا هماهنگ شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا هم‌اکنون می‌شود برای سرمایه‌گذاری سکه و طلا خریداری کرد، افزود: خریدن سکه و طلا یک کار مولد نیست، چراکه نفس خرید وفروش سکه و طلا به یک کار مولد منجر نمی‌شود لذا دولت باید تمام سعی خود را در حمایت از تولید داشته باشد تا عرضه و تقاضا یکسان شود.

فولادگر تصریح کرد: در بحث اقتصاد، دولت باید سیاست رفع موانع تولید را اجرایی کند و خوشبختانه آیین‌نامه‌های اجرایی آن در حال بررسی است.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً برخی از بانک‌ها به خرید زمین روی آورده‌اند، دولت چه راهکاری برای حل این مشکل دارد، خاطرنشان کرد: در قانون آورده‌ایم که این بانک‌ها تا سه سال باید اموال مازادشان را بفروشند. اگر این قانون به‌خوبی اجرایی شود، افزایش سرمایه رخ خواهد داد و درنتیجه حمایت از تولید رونق خواهد گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید