خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیر کل فنی و حرفه ای استان تهران:

 300 نفر از قالیبافی  آموزش های مهارتی را فرا می گیرند
آموزش های مهارتی نیاز توسعه صنعت فرش

با اجرای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت تعاونی فراگیر ملی فرش دستبافت گل نگار گلستان تعداد 300 نفر از شاغلین رشته قالیبافی آموزش های مهارتی را فرا می گیرند.به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، مدیرکل استان تهران کسب آموزش های مهارتی را  لازمه ی بستر سازی توسعه صنعت فرش با کیفیت دستباف عنوان نمود و افزود: ترويج فرهنگ مهارت آموزی در رشته فرش دستباف به عنوان يك هنر ارزشمند ماندگار با فراهم‌آوردن بسترهاي مناسب براي حرکت به سمت توليد فرش ایرانی، ارتقاء بهره‌وري و ارزش افزوده توليد را به دنبال خواهد داشت.

حمیدرضا خانپور شکوفایی استعداد جوانان در این حرفه را موجب رونق بازار فرش ايراني با حضور هدفمند و دريافت سهم بازار بيشتر در دنيا عنوان و اشاره نمود: در این تفاهم نامه مقرر شده است همکاری در زمینه معرفی شاغلین بافنده فرش دستباف، تأمین مواد مصرفی، پرداخت حق التدریس مربیان و ... به عهده شرکت تعاونی فراگیر ملی فرش دستبافت گل نگار گلستان باشد. وی  خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ مهارت آموزی در تولید، ایجاد اشتغال پایدار و تضمین فروش کالای ایرانی در رشته های صنعت فرش دستباف بسیار مهم می باشد.
به گفته ی مدیر کل آموزش فتی و حرفه ای استان تهران نظارت بر ارائه آموزش هابر اساس استاندارد های بین المللی، تأمین فضای اقتضایی آموزشی مورد نیاز، برنامه ریزی و نظارت بر فرآیند دوره های آموزشی، نظارت بر برگزاری آزمون و سنجش مهارت، صدور گواهینامه مهارت  و ... از تعهدات این مجموعه می باشد.شایان ذکر است این تفاهم نامه که در 6 ماده و اعتبار یک ساله منعقد گردید از تیر ماه سال جاری اجرایی می گردد و آیین انعقاد تفاهم نامه با حضور  سیدسجاد زمانی مدیرعامل شرکت تعاونی فراگیر ملی فرش دستبافت گل نگار گلستان  و حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید