خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیر عامل بانک ملی ایران:

رفع تحریم‌ها، عملیات بین‌المللی نظام بانکی را احیا می‌کند

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: با رفع شدن تحریم‌ها، عملیات بین‌المللی نظام بانکی به سرعت احیا می‌شود.دکتر عبدالناصر همتی در گفتگو با سایت نسیم اظهار داشت:بانک ملی ایران دارای ساختار خوبی است که رفع شدن تحریم‌ها نقش موثری درحرکت روان تر این بانک به ویژه درعرصه بین‌الملل خواهد داشت.وی تعداد شعب وسابسیدری‌های بانک ملی ایران در خارج از کشور را 13 واحد اعلام کرد و گفت:درحال حاضر به علت شرایط تحریم صرفاً میربیزینس بانک روسیه و مدیریت شعب بانک ملی ایران در امارات متحده عربی فعال هستند.همتی،سود بانک ملی ایران در سال 1393 را حدود 70 میلیارد تومان دانست و گفت:

سال 1393 در کارنامه عملکردی بانک ملی ایران سالی موفق ارزیابی می‌شود. وی با بیان اینکه در موضوع کسر آبونمان ساپتا از حساب مشتریان مقداری جوسازی هم شد، گفت: البته مسائل مربوط به بانک ملی ایران به واسطه اهمیت این بانک، بزرگ جلوه می کند. همتی افزود: هرچند همان موقع هم به علت این اتفاق طی نامه ای از مردم شریف ایران عذر خواهی کردم. مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت رفع مشکلات سیستم بانکداری الکترونیکی این بانک ابراز داشت: سیستم بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران با پاره‌ای کاستی ها مواجه است که به سرعت در حال اصلاح و ارتقای این سیستم هستیم و سمت و سوی کاری ما در جهت خلق ابزارهای جدید بانکی است. وی در ادامه گفت و‌گوی خود با بیان اینکه دولت قبلی در تصمیمات بانک مرکزی دخالت‌های جدی داشت، گفت: در حال حاضر دخالت‌های دولت در بانک مرکزی خیلی کمتر شده است. همتی با بیان اینکه در حال حاضر دخالت‌های حادی از سوی دولت در تصمیمات بانک مرکزی رخ نمی دهد، در باره استقلال بانک مرکزی اظهار داشت: وقتی کل دنیا، ایران را تحریم کرده نمی‌توان انتظار داشت که دولت کاری به منابع بانک مرکزی نداشته باشد و در برخی مواقع دولت مجبور است که از بانک مرکزی کمک بگیرد. وی در ادامه تاکید کرد: بانک ملی ایران به هیچ عنوان با موسسات اعتباری غیر مجاز همکاری ندارد.
 مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص شعب مازاد این بانک ابراز داشت: بانک ملی ایران در حال حاضر 700 شعبه مازاد و فاقد منطق اقتصادی دارد که عمده این شعب با توجه به جایگاه بانک ملی ایران در کشور با هدف خدمت به عموم مردم فعالیت می‌کنند و جمع‌آوری آنها با مقاومت‌های جدی همراه است. وی درباره اخذ مطالبات معوق بانک ملی ایران از شرکت امیر منصور آریا گفت: اصل رقم مطالبات بانک ملی ایران از شرکت امیر منصور آریا درخصوص پرونده فساد اقتصادی، 1050 میلیارد تومان بوده که برای وصول این رقم اقدامات جدی صورت گرفته است. همتی افزود: در حال حاضر گروه ملی فولاد ایران به عنوان بخشی از رد دیون بانک ملی ایران در نظر گرفته شده و با وجود ارزش 500 میلیارد تومانی، تعهدات این شرکت هم بسیار بالاست.وی ادامه داد: تا دو هفته دیگر انتقال شرکت مذکور به بانک ملی ایران قطعی خواهد شد و همچنین شرکت گهر خرم‌آباد نیز به عنوان یک شرکت دیگر بابت مطالبات این پرونده به بانک ملی ایران واگذار خواهد شد.
 همتی درباره پیگیری پرونده خاوری نیز گفت: من از وضعیت خاوری اطلاعی ندارم ولی مسئولان قضایی کشور به طور جدی به دنبال پیگیری پرونده وی هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید