خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


فتحی‌پور :

مجلس بر نحوه استفاده از پول‌های بلوکه آزاد شده نظارت می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اعلام رسمی میزان پول‌های بلوکه شده در خارج از کشور در حوزه اختیارات بانک مرکزی است، گفت: مسلما مجلس بر نحوه ورود و استفاده از پول‌های بلوکه شده در کشور نظارت خواهد داشت.
اعلام رسمی میزان پول‌های بلوکه در حوزه اختیارات بانک مرکزی است/ نظارت مجلس بر نحوه استفاده از این پول‌ها در کشورارسلان فتحی‌پوررئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مجموع پول بلوکه شده ایران در خارج از کشور براساس اعلام بانک مرکزی 6/93 میلیارد دلار اعلام شده است، اظهار کرد:

مقدار بسیار زیادی از این پول‌ها در گذشته تبدیل به ریال شده و جزو دارایی‌های بانک مرکزی قرار گرفته است. نماینده کلیبر در ادامه افزود: اعلام رسمی میزان پول‌های بلوکه شده در خارج از کشور در اختیار بانک مرکزی بوده و این رقم اعلامی نیز صحیح است. وی تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس مسلما بر نحوه ورود و استفاده از پول‌های بلوکه شده در کشور نظارت خواهد داشت. فتحی‌پور خاطرنشان کرد: دلارهای تبدیل شده به ریال اکنون موجب گشایش اعتباری بانک‌ها شده و باید ناتوانی شرکت‌ها به دلیل نبود ارز جبران شود.
 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید