خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد:

وام "آسان" ازدواج با یک ضامن بدون سفته به ۷۰ هزار زوج

 مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه زوجین می‌توانند باداشتن یک ضامن وام ازدواج دریافت کنند گفت:صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال متعهد بر پرداخت ۷۰هزار فقره وام ازدواج است.اصغر نورالله زاده در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید به سامانه پرداخت وام ازدواج پیوست گفت:با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،‌ صندوق کارآفرینی امید به عنوان عامل بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، به سامانه این بانک پیوست.نورالله زاده افزود: با توجه به صدور مجوز رسمی فعالیت صندوق کارآفرینی امید توسط بانک مرکزی و سابقه موفق این صندوق در پرداخت تسهیلات ازدواج،‌ متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج می توانند با مراجعه به سایت بانک مرکزی،‌ صندوق کارآفرینی امید را به عنوان پرداخت کننده تسهیلات انتخاب نمایند.

نورالله زاده با بیان اینکه  نزدیک به 15 هزار نفر از سی وپنج هزار نفر سهمیه دور اول، تسهیلات وام ازدواج خود را دریافت کرده اند و ما بقی در حین تشکیل پرونده هستند افزود: معمولاً افراد براساس شرایط سخت بانک ها به راحتی قادر به دریافت وام نیستند، به همین علت صندوق کارآفرینی امید با تقلیل دو ضامن به یک ضامن موجب ساده سازی پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان شده است. یعنی در صورتی که ضامن تمایل به ضمانت زوجین داشته باشد، دیگر نیازی به ضامن دوم نیست. به عبارت دیگر اگر ضامن بپذیرد ضمانت زن و شوهر را در دریافت وام ازدواج تقبل کند، زوجین می‌توانند با یک ضامن وام ازدواج خود را دریافت کنند. از دیگر مواردی که در این زمینه برای سهولت پرداخت تسهیلات انجام دادیم حذف سفته از لیست مدارک پرونده بود، در کنار ضامن داشتن یک فقره چک نیز ضروری است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه با بیان اینکه سقف پرداخت تسهیلات ازدواج به  افراد معمولی 3 میلیون تومان است گفت:در نیمه خرداد ماه 94 شورای پول و اعتبار با افزایش وام ازدواج خانواده‌های شاهد، جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان به دو برابر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج افراد عادی موافقت کرد. بانک مرکزی این مصوبه را به بانک ها ابلاغ کرده و سقف پرداخت وام را 5میلیون اعلام کرده است. یعنی خانواده های شاهد، جانبازان، آزادگان و فرزندان آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بعد از تعیین شعبه بانک مورد نظر یعنی بانک عامل نسبت به دریافت تسهیلات یاد شده اقدام کنند.

 مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه سهمیه تسهیلات ازدواج پرداختی صندوق در سه ماهه اول سال‌جاری سی و پنج هزار فقره تعیین شده بود گفت:سی و پنج هزار فقره سهمیه درسه ماه اول سال 94 از سوی بانک مرکزی به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند، کارهای آنها برای تشکیل پرونده در حال انجام است. در مرحله بعدی سی و پنج هزار سهمیه دیگر از سوی بانک مرکزی اعلام شد که در سامانه بانک مرکزی لحاظ شده است.به عبارت دیگر صندوق تا پایان سال متعهد برای پرداخت 70 هزار فقره وام ازدواج شده است. وی افزود: زوج‌های جوانی که از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید  برای دریافت وام ازدواج استفاده کنند، سند ازدواج آنها ممهور شده و دیگر نمی‌توانند از شبکه بانکی کشور وام ازدواج دریافت کنند. علاوه بر این مسئله یکپارچه سازی در ثبت نام وام ازدواج سامانه بانک مرکزی نیز مانع از ثبت نام مجدد برای دریافت وام ازدواج خواهد شد.به گزاش تسنیم، در حالی که نورالله زاده، سقف پرداخت تسهیلات ازدواج خانواده شاهد،‌جانبازان و آزادگان را 5میلیون تومان اعلام کرد، نیمه خرداد ماه 94شورای پول و اعتبار با افزایش وام ازدواج خانواده‌های شاهد، جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان به دو برابر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج افراد عادی موافقت کرد. که با توجه به مبلغ سه میلیون تومانی وام ازدواج برای هر یک از زوجین، مبلغ وام به خانواده های ایثارگران شهدا به شش میلیون تومان افزایش یافته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید