خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران
جزئیات دومین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران اعلام شد

نشست خبری دومین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران، در موسسه آموزش عالی بهار برگزار شد.

 به گزارش ایسنا، در این نشست فرضی‌پور - مدیرعامل موسسه بهار - و هادی رضوی - مسوول برگزاری دومین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان - به عنوان برگزارکنندگان دومین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران که در تاریخ 29 مردادماه برگزار خواهد شد حضور داشته و به تشریح اهداف و برنامه‌های مجمع پرداختند.

 فرضی‌پور درباره هدف اصلی این نشست گفت: هدف اصلی ما از برگزاری مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران، واکاوی موضوعات اساسی چون اشتغال و رقابت در سطح جهانی که هر دو با کارآفرینی عجین هستند، است.

 وی افزود: طرح کلی ما برای این کنفرانس، ارایه موضوع، یافته و دستاوردهای جدید در حوزه کارآفرینی است و در این راستا از سخنران‌های مرتبط با این حوزه دعوت به عمل آورده‌ایم.

 فرضی‌پور ادامه داد: امروزه در کشورهای پیشرفته، بخش‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند و مهم‌ترین بخش، تاثیرگذاری شرکت‌های کوچک کارآفرینی است که حتی از اقتصاد کلان نیز اهمیت بیشتری دارند.

 مدیرعامل موسسه بهار در ادامه اشاره کرد: کارآفرینی به دلیل عجین بودن با نوآوری می‌تواند بر بهبود کیفیت زندگی بسیار تاثیرگذار باشد.

مهم‌ترین مبحث مورد نظر ما ایجاد ثروت و حرکت اقتصاد است که البته در قرن بیستم صرفا به کسب سود محدود می‌شد. اما بعد از قرن بیست و یکم این پارادایم به پارادایم ایجاد ارزش تغییر کرد. اولویت در کارآفرینی، ایجاد یک ارزش، تولید و خدمات جدید است و نه صرفا کسب سود.

 فرضی‌پور ادامه داد: مخاطبانی که ما برای حضور در مجمع پیش‌بینی کرده‌ایم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول کارآفرینانی هستند که تجربه کار دارند و خواهان آشنایی با حوزه‌های جدید کارآفرینی هستند. دسته‌ی دوم را جوانان علاقه‌مند به این حوزه تشکیل می‌دهند. به همین منظور ما در انتخاب سخنران‌ها به جای اساتید دانشگاه، به دنبال کارآفرینانی رفتیم که نه این‌که کارآفرینی درس بدهند بلکه به دلیل سابقه‌ی خود بتوانند تجربیات خود را برای جوانان ارایه کنند.

 وی افزود: این مجمع صرفا علمی نیست و هدف آن نشان دادن بخشی از دنیای واقعی کارآفرینی به جوانان کارآفرین است.

 فرضی‌پور در پایان گفت: جامعه ما درخصوص ارتباط با دیگر کشورها در نقطه‌ی طلایی قرار گرفته که نکته‌ی مهم این است که چقدر برای این موضوع آمادگی داریم. مجمع جهانی کارآفرینان جوان ایران در مسیر ایجاد کار و ارزش آفرینی موثر قرار گرفته و چون اساس غیرانتفاعی دارد نیاز به حمایت بخش‌های دولتی و غیردولتی دارد.

 هم‌چنین رضوی - مسوول برگزاری دومین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان - گفت: هر ساله اجلاس مجمع جهانی ارزش‌آفرینی به صورت همزمان در سراسر دنیا برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلفی دارد. یکی از برنامه‌های این مجمع کنفرانس‌های محلی کارآفرینی جوانان است که با توجه به اقتصاد و شرایط هر کشور صورت می‌گیرد. این مجمع سال گذشته در استان زنجان برگزار شد که با توجه به اولین دوره بودن با محدودیت‌هایی مواجه شد. اما امسال این نشست به صورت ملی و گسترده و با تمرکز بر روی حضور کارآفرینان دانش‌بنیان و اعضای پارک‌های علمی فناوری برگزار می‌شود.

 وی درباره برنامه‌های مجمع توضیح داد: حدود هشت ساعت سخنرانی‌های متنوع کارآفرینان برجسته ایران و سایر نقاط جهان و کارگاه‌های آموزشی برای شرکت کنندگان در این مجمع در نظر گرفته شده است. در کنار این موضوعات بحث ارایه بهترین ایده و محصول معرفی شده از سوی پارک‌های علمی فناوری را نیز داریم.

 رضوی در پایان گفت: این نشست برای ارایه‌ی بهترین کیفیت و پایداری آن در سال‌های بعدی نیاز به همراهی دولت و بخش خصوصی دارد.

 به گزارش ایسنا، دومین مجمع کارآفرینی جوانان ایران 29 مردادماه سال 1394 از ساعت 8 تا 22 در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

 مهلت ثبت نام برای شرکت در این مجمع تا 21 مردادماه و با هزینه 320 هزار تومانی اعلام شده است که البته از زمان شروع ثبت نام تا تاریخ 16 مرداد ثبت نام ویژه‌ای با تخفیف 30 درصدی از علاقه‌مندان در سایت www.tehran2015.jwef.ir صورت می‌گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید