خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حمیدرضا خانپور
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران:

۱۰۰ هزار فرصت شغلی بالقوه در اینترنت و گردشگری داریم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری بر ضرورت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی با شناسایی و بومی سازی مشاغل اینترنتی در حوزه توریسم تأکید نمود.
به گزارش  تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور با اشاره به اشباع ظرفیت برخی از مشاغل در کشور، اذعان نمود: سیر تحول مشاغل، نشان می‌دهد که هر یک از زمینه های شغلی دوره عمری مشخصی دارند و این مشاغل توسط مشاغل دیگر حذف و یا جایگزین می‌شوند و افراد در آینده باید مشاغلی جدید متناسب با نیازهای آینده و پیشرفت های نوین در علم و فناوری را انتخاب نمایند.

وی مباحث شغلی، سرمایه گذاری، جذب مشارکت، پژوهش و مطالعات اجتماعی، فرهنگی، تفریحی، مذهبی، درمانی و ... را از محورهای برگزاری این همایش عنوان نمود و افزود: از آن جا که مشاغل آینده، دانش بنیان و دانایی محور هستند و  شرایط اشتغال در آینده با پذیرش درصدی از ریسک، قابل پیش‌بینی می باشد، ضرورت تأمین دانش و آموزش های متناسب با این مشاغل بیش از پیش احساس می شود.

به گفته ی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بیش از یکصد هزار شغل جدید می توان در حوزه بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری در کشور ایجاد نمود که این امر همت والای بخش خصوصی را می طلبد چرا که در همه دنیا تجاری سازی و ثبت ایده با هدایت بخش دولتی و توسط بخش خصوصی صورت می پذیرد.وی با اعلام این مطلب که مدیران و کارآفرینان عرصه گردشگری از عوامل و شاهرگ اصلی شناسایی شایستگی ها و مشاغل جدید در این عرصه می باشند، بیان داشت: کارآفرینان عرصه گردشگری می توانند با آینده پژوهی گردشگری، مشاغل جدید را شناسایی و این مشاغل را با توجه به در نظر گرفتن  ظرفیت ها و پتانسیل های خاص جغرافیایی هر استان بومی سازی نمایند. خانپور،  بورس ایده ( ثبت ایده و ثبت اختراع)، مشاغل اینترنتی، مشاغل دانش بنیان ، مشاغل خدماتی نوین، مشاغل مربوط به ایجاد ارزش افزوده ها، مشاغل مرتبط با آموزشهای مجازی، مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری، مشاغل پژوهشی، مشاغل بازاریابی، مشاغل مشاوره ای، برند سازی و ... را از زمینه های مشاغل نو عنوان نمود.وی شروع هر شغل جدید را از مشاغل نو و دانش بنیان دانست و تصریح نمود: مشاغل موجود و تکراری می تواند با رقابت ادامه و توسعه یابد. وی با اشاره چندین عنوان شغلی در زمینه ی مشاغل اینترنتی،  نمایشگاه کالا و خدمات مجازی،  مرکز ترخیص کالای اینترنتی، عمده فروشی اینترنتی، مرکز صادرات و واردات اینترنتی، فروشگاه مجازی، راه اندازی نمایشگاه مجازی کالا و خدمات،  راه اندازی فروشگاههای تخصصی معرفی تولید کنندگان، راه اندازی سامانه تبلیغاتی کالا خدمات، راه اندازی شبکه ارتباطی فروشگاه ها، فروشگاه کالاهای دست دوم(سمساری مجازی)، خدمات  بازاریابی، مشاغل آموزشی اینترنتی و ... را از رشته های کسب و کار اینترنتی برشمرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید