خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اتاق بازرگانی تهران
در اتاق بازرگانی ایران انجام شد
تجلیل از چهره ماندگار بخش خصوصی و فعال اقتصادی نیکوکار

اتاق بازرگانی تهران در اقدامی جدید از علاء میر محمدصادقی پیش‌کسوت بخش خصوصی و یکی از فعالان اقتصادی با اخلاق و نیکوکار این حوزه به عنوان چهره ماندگار تجلیل کرد. در این مراسم لوح تقدیری منقش به نامه مقام معظم رهبری و یک جلد قرآن کریم به علاء میرمحمدصادقی اهدا شد.
به گزارش خبر نگار ما، مراسم تجلیل از علاء میرمحمدصادقی چهره ماندگار بخش خصوصی با حضور غلامعلی حداد عادل نماینده مجلس و محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رؤسای اتاق‌های بازرگانی تهران و ایران و جمعی از فعالان اقتصادی در اتاق ایران برگزار شد.

محمدی گلپایگانی با تقدیر از عملکرد این پیر حوزه اقتصاد گفت: گرامی‌داشت بزرگ مردانی چون آقای میرمحمدصادقی ترویج یک سنت الهی است که سبب می‌شود، مردم از وجود چنین شخصیت‌هایی در جامعه آگاه شوند.وی به نقش بازاریان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این فرد شایسته در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی و از خرداد 42 به عنوان یکی از پشتیبانان امام و انقلاب اسلامی بود.
در بخش دیگری از این مراسم تقدیر غلامعلی حداد عادل نیز گفت: در نظام جمهوری اسلامی از قشرهای مختلف نمونه‌های موفقی به عنوان الگو به جامعه معرفی می‌شود که این مسئله کمتر برای قشر بازرگان و کارآفرین رخ داده است.
وی به ریشه نگاه منفی و باطل برخی از ‌آحاد جامعه نسبت به امور بازرگانی و تجارت گفت: حزب توده سرمنشأ ذهنیت باطل و منفی سازمان یافته نسبت به امور بازرگانی و تجارت در کشور است و شرایط آن روزهای جامعه ایران به گونه‌ای بود که بر اثر تئوری‌های مارکسیستی، سرمایه‌داری جنایت به حساب می‌آمد که امروز دیگر از این تفکرات ضدسرمایه‌داری در جامعه ایران خبری نیست.

در ادامه این مراسم محسن جلال‌پور رئیس اتاق ایران از تشکیل شورای عالی پیش کسوتان در اتاق بازرگانی برای ثبت و تقدیر از افراد برجسته‌ای چون علاء میرمحمدصادقی خبر داد و گفت: یکی از مأموریت‌های این شورا تجلیل از پیش کسوتان عرصه اقتصاد کشور و توجه به اخلاق‌مداری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید