خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور
با حضور معاون اول رئیس جمهور
۴ طرح صنعتی – معدنی به بهره برداری رسید

۴ طرح صنعتی و معدنی در استان کرمان باحضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، کارخانه کنستانتره آهن با ظرفیت تولید 2 میلیون تن در سال درمجتمع صنعتی معدنی گل گهر یکی از این طرح هاست.این کارخانه درشرکت گوهر زمین ساخته شده و برای آن 168 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و حدود یک هزار و600 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی شده است .با بهره برداری از این کارخانه 200 نفر به صورت مستقیم مشغول  شدند.

باحضور معاون اول رئیس جمهوری بهره برداری از خطوط پنج وشش تولید کنستانتره درمجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان درمجموع با ظرفیت چهار میلیون تن و سرمایه گذاری یک هزار و 730 میلیارد ریال و 103میلیون یورو آغاز شد.با افتتاح این طرح برای حدود 280 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.
همچنین کارخانه تولید کنستانتره آهن به ظرفیت تولید سالانه دو میلیون تن و سرمایه گذاری 5هزار میلیارد ریال  در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان وابسته شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (مید کو) به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این کارخانه تولید کنستانتره آهن در این مجتمع به 4میلیون تن افزایش یافت  و250 نفر مشغول بکار شدند.بهره برداری از طرح بزرگ کارخانه احیای مستقیم با تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن نیز از دیگر برنامه های امروز سفر معاون اول رئیس جمهور است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید