خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

88 روستا مشمول طرح محرومیت زدایی  بنیاد مستضعفان قرار می گیرند
|برای اولین بار در پی فراخوان اولیه  
88 روستا مشمول طرح محرومیت زدایی  بنیاد مستضعفان قرار می گیرند

 تعداد 800  خانوار از ساکنان محروم روستا های توابع شهرستان رودسر استان گیلان در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله  و در ارتباط با طرح محرومیت زدایی مناطق کم برخودار صاحب زمین های علوی می شوند. به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، حمید رضانادمی  مدیرکل اموال و املاک استان گیلان بنیاد مستضعفان با اعلام  این مطلب گفت : این تعداد اسناد زمین های علوی در شرق گیلان بین مردم روستاهای رودسر کلاچای ، چابکسر و املش واگذار خواهد شد که از سال 93 نسبت به فراخوان اولیه سازمان اموال و املاک بنیاد  درخواست و اقدامات تکمیل پرونده را بر اساس آیین نامه های مصوب  انجام داده بودند.

وی تصریح کرد: این تعداد اسناد از بررسی و رسیدگی 6500  درخواست و پرونده ارسالی به دبیر خانه سازمان اموال و املاک بر اساس آیین نامه های مصوب آماده واگذاری شده که با توجه به  همکاری خوب مردم استان از طرح مذکور  پیش بینی می شود  میزان  درخواست و پرونده های قابل بررسی تا سقف قابل توجهی  افزایش یابد.
حمیدرضا نادمی  مجموع روستاهای مشمول طرح بنیاد علوی را در استان گیلان حدود 250 روستا برشمرد  که به منظور واگذاری اسناد علوی برای امسال و سال آینده 88 روستا  به عنوان تکلیف هدف گذاری شده است . مدیر کل اموال و املاک گیلان بنیاد ، نحوه تعیین سطح محرومیت مردم منطقه را توان مالی پایین و ضعیف اهالی ، عدم کفایت امور معیشتی  و کهولت سن عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : اکثر جامعه هدف بنیاد علوی در این روستا ها مورد حمایت کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند و عمدتاً از اقشار بسیار ضعیف جامعه  هستند که به صورت کارگر فصلی و ساده در بخش های کشاورزی ، دامپروری  و ... مشغول به فعالیت بوده و امرار معاش می کنند.گفتنی است ، تعداد 800 سند اراضی علوی بر اساس منویات مقام معظم رهبری توسط مهندس محمد سعیدی کیا  ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای نخستین بار در شرق استان گیلان در 105 کیلومتری شهررشت به مشمولان طرح (روستاهای مناطق رودسر ،کلاچای ،چابکسر و املش) واگذار خواهد شد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید