خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

امضای قرارداد مطالعه خط لوله صادرات گاز ایران به عمان
 مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران خبر داد:

امضای قرارداد مطالعه خط لوله صادرات گاز ایران به عمان

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از امضای قرارداد مطالعه خط لوله صادرات گاز این کشور به عمان با شرکتهای ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا کاملی با اشاره به این که انجام مطالعه صادرات گاز ایران به عمان در دو بخش خشکی و دریایی تعریف شده است، افزود: مطالعه بخش دریایی صادرات گاز ایران به عمان به شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران (IOEC) سپرده شد و قرارداد آن میان مدیران عامل شرکت ملی صادرات گاز ایران، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و سیف بن حمد السلمانی، مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی پروژه ها در وزارت نفت و گاز عمان امضا شد.

وی افزود: مطالعه بخش خشکی صادرات گاز ایران به عمان نیز به شرکت مهندسین مشاور پارس داده شد و قرارداد آن میان مدیران عامل شرکت ملی صادرات گاز ایران و شرکت مهندسین مشاور پارس امضا شد.
مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز ایران درباره مدت زمان انجام مطالعه این پروژه در دو بخش دریایی و خشکی نیز گفت: کار مطالعه بخش خشکی این پروژه از رودان به کوه مبارک و به طول تقریبی 200 کیلومتر ظرف مدت 6 ماه و کار مطالعه بخش دریایی این پروژه از کوه مبارک به بندر صحار به طول 200 کیلومتر ظرف پنج ماه باید به اتمام برسد.
براساس توافق سال 2013  میان دو کشور، قرار است برای 15 سال روزانه 28 میلیون مترمکعب گاز طبیعی ایران با یک خط لوله از بستر خلیج فارس به عمان صادر شود که ارزش بسیار بالایی دارد و سبب تحکیم روابط دو طرف می شود.
بر اساس این گزارش محمد بن حمد الرمحی، وزیر نفت و گاز عمان امروز دوشنبه، 30 شهریورماه وارد تهران می شود و با بیژن زنگنه، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو می کند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید