خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آب معدنی "دماوند"
 به علت عدم تمکین از مقررات
وزارت بهداشت خط تولید آب معدنی "دماوند" را متوقف کرد

مدیر کل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو گفت: خط تولید آب معدنی "دماوند" به علت عدم تمکین به مقررات و ضوابط سازمان غذا و دارو با حضور بازرسان این سازمان متوقف شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز جنت اظهار کرد: با توجه به دستور وزیر بهداشت نسبت به بررسی آب‌های معدنی و نیز اقدامات موثر سازمان غذا و دارو نسبت به جمع آوری و توقف خط تولید برندهای آلوده این اقدام در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفت.

مدیر کل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو گفت: بر همین اساس و طبق بررسی‌های به عمل آمده، خط تولید آب معدنی " دماوند " به علت رعایت نکردن قوانین و ضوابط سازمان غذا و دارو و عدم تمکین به مقررات متوقف شد.
به گزارش سازمان غذا و دارو، جنت در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه در بررسی آب‌های معدنی به برندهای آلوده تذکر داده شده بود که خط تولید خود را متوقف کنند متاسفانه این شرکت بدون توجه به فعالیت خود ادامه داده بود که به همین دلیل و با حضور بازرسان این سازمان خط تولید این آب معدنی متوقف شد.
مدیر کل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو در پایان خاطرنشان کرد: سازمان غذا و دارو در موضوع سلامت جامعه و مردم را در اولویت قرار داده است و با کسانی که کوچکترین تخلفی را داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر