خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

توزیع ۷۷ هزار رأس دام زنده برای قربانی تهرانی‌ها
 رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

توزیع ۷۷ هزار رأس دام زنده برای قربانی تهرانی‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه ۷۷ هزار راس دام زنده همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان در سطح استان تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علی‌اشرف منصوری گفت: دام زنده توسط اتحادیه تعاونی‌های عشایری کشور و استان تهران و سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تامین می‌شود.

وی با بیان این که دام زنده در 72 مرکز در سطح استان تهران عرضه می‌شود گفت: 30 جایگاه عرضه دام زنده در شهر تهران و 42 جایگاه دیگردر سطح شهرستان‌های استان تهران ایجاد خواهد شد.
منصوری با اشاره به این که سلامت دام‌های عرضه شده توسط اکیپ‌های دامپزشکی نظارت و کنترل می‌شود، افزود: در تمام مراکز عرضه دام زنده کارشناسان دامپزشک، بهداشت، نماینده ادارات تعزیرات حکومتی و... نظارت خواهند داشت. همچنین امسال عرضه دام 27 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره قیمت تمام شده عرضه دام گفت: قیمت تمام شده برای هر راس دام بر اساس نژاد و درصد میزان چربی، با توجه به قیمت روز تعیین می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور آسایش و رفاه شهروندان ذبح دام‌ها در تمام جایگاه‌ها با حضور کارشناسان فنی و مذهبی انجام می‌شود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید