خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شواری عالی فضای مجازی
 نایب رئیس اول مجلس:

دولت الکترونیک کارآمدترین ابزار برای مقابله با فساد اداری است

جلسه معارفه دبیر شواری عالی فضای مجازی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر اطلاعات در سالن همایش های وزارت ارتباطات در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه معارفه دبیر شواری عالی فضای مجازی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر اطلاعات به عنوان اعضای حقوقی این شورا و سعیدرضا عاملی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در سالن همایش های وزارت ارتباطات در حال برگزاری است.

علی ربیعی وزیر کار، ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس و احمد توکلی نماینده مجلس هم در این مراسم حضور دارند.
نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید شهریاری عضو حقیقی شورا نیز در جلسه حضور یافتند.
محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی، فضای ایجاد شده در بعد مجازی را به عنوان یک بعد از دانش مطرح کرد و گفت: این فضا دو بعدی است و اگر از ظرفیت‌های آن به شکل نیکو استفاده شود موجب سلوک عالم خواهد شد.
وی عنوان کرد: به همان میزان که استفاده از ظرفیت‌های درست این فضا می‌تواند منجر به توسعه و دستاورد شود اما اگر نتوانیم از آن درست استفاده کنیم قطعا با یک تهدید مواجه خواهیم شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه دوستان در کشور موضوع فساد اداری است گفت: کارآمدترین راه برای ارتقای کارآمدی و جلوگیری از فساد ایجاد و راه‌اندازی دولت الکترونیک به معنای واقعی کلمه است و اینطور باید گفت که به هر میزان به دولت الکترونیک نزدیک شویم با کاهش فساد و کارآمدی نظام روبرو می‌شویم.
ابوترابی‌فرد در ادامه کارنامه فیروزآبادی را ارزشمند تلقی کرد و گفت: در پیشبرد فعالیت و کارهایمان بهتر است که خاطره‌ای را از حضرت امام در حسینیه جماران که سالهای نخست انقلاب در برابر آیت‌الله مدنی، صدوقی و اشرفی عنوان کردند، مطرح کنم.
وی اضافه کرد: امام یک جمله خطاب به حاضران عنوان کردند که اختلافات ریشه در نفس دارد. از این رو باید سخت مراقب بود و با همدلی و همزبانی یکدیگر را در پیشبرد امور کمک و یاری رساند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید