خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت پست
 مدیرعامل شرکت پست:

به زودی دو هزار صندوق پستی هوشمند در سراسر کشورخدمات می دهد
 پست با خدمات نوین در تلکام 2015 حضور یافته است

 مدیرعامل شرکت پست با اشاره به حضور محتوایی پست در نمایشگاه تلکام 2015 گفت: در نمایشگاه فعلی با مشارکت بخش خصوصی خدمات جدید را به نمایش گذاشته ایم.مهری با بیان اینکه پایلوت این طرح در دو ماه گذشته در 11 نقطه تهران اجرا و ایرادات آن رفع شده است، افزود: بزودی در مراکز شهرستان ها و شهرهای بزرگ دو هزار صندوق پستی هوشمند در سراسر کشور جایگزین صندوق های قدیمی شده و به ارایه خدمات می پردازد.به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، حسین مهری با بیان اینکه از خدمات ارایه شده در نمایشگاه همزمان با 17 مهرماه روز جهانی پست رونمایی می شود، افزود: در نمایشگاه امسال سه خدمت جدید پست رسانه، من و پست و پست پخش در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته که باعث ایجاد تحول در عرصه تولیدات کشور و ارایه خدمات مطلوب به مردم می شود.

وی آینده پست را در این خدمات دانست و گفت: شرکت با تلکام (تجارت الکترونیک بدون مرکز)، e.bay و آمازون قرارداد همکاری امضاء کرده تا هر سه نوع خدمت را در قالب تجارت الکترونیک بدون مرز و پست هایبرید ارایه دهد.
مدیرعامل شرکت پست ادامه داد: با مشارکت بخش خصوصی خدمات ویژه شهروندی ارایه می شود که شهروندان می توانند با تماس با تلفن 193 تمام خدمات مورد نیاز را از داخل منزل در قالب خدمات پستی hand to hand دریافت کنند.
وی با بیان اینکه طرح پایلوت این سرویس در تبریز اجرا شده است، گفت: شاهد رونمایی از این خدمت در نمایشگاه تلکام خواهیم بود.
مهری در زمینه GNAF نیز گفت: در 11 شهر و 11 استان دو ماه است که کار آغاز شده و پس از برگزاری همایش در ماه گذشته کارگروهی به این منظور شکل گرفت تا بحث استانداردسازی آدرس ها را پیگیری کند.
وی از دیگر خدمات شرکت پست در تلکام 2015 به صندوق های هوشمند پستی اشاره کرد و گفت: صندوق های هوشمند پستی cashless با مشارکت بخش خصوصی را شاهدیم که به غیر از پرداخت پول نقد تمام خدمات مالی از طریق آن انجام و نامه های پستی نیز قابل دریافت است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید